استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت استان، عدم توجه مردم و افزایش میزان ابتلا امکان اعمال محدودیت‌های اوایل سال ۹۹ همانند محدودیت تردد و تعطیلی بعضی اماکن وجود دارد.  

ویروس کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: باید با قدرت مراقبت‌های بهداشتی افزایش یابد و نباید اجازه دهیم شرایط در جامعه عادی پنداشته شود.  

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به قرمز شدن وضعیت استان، عدم توجه مردم و افزایش میزان ابتلا، امکان اعمال محدودیت‌های اوایل سال همانند محدودیت تردد و تعطیلی بعضی اماکن وجود دارد.  

تشدید نظارت‌ها تا صدور مجوز محدودیت‌ها

وی خاطرنشان کرد: فرایند اخذ مجوز اعمال بعضی از محدودیت‌ها باید طی شود و تا آن زمان نظارت‌ها به طور جدی باید تشدید شوند و مردم هم از نگرانی‌های موجود و افزایش چشمگیر میزان ابتلا مطلع شوند.  

عباسی اضافه کرد: فعالیت آرایشگاه‌ها، تالارها، نمایشگاه‌های تخصصی، آموزشگاه‌های آزاد، کتابخانه‌های عمومی و مهدکودک‌ها در این جلسه ممنوع اعلام و مجوز اخذ تعطیلی این مراکز پیگیری می‌شود و تا زمان صدور مجوز نظارت بر این اماکن تشدید می‌شود.  

وی ادامه داد: فعالیت تمامی آرایشگاه‌های زنانه ممنوع است و خدمات‌دهی به مسافرین در تمامی مراکز توریستی و گردشگری کماکان ممنوع است.  

این مسئول تصریح کرد: الزام استفاده از ماسک در تمامی وسایل حمل و نقل عمومی اعمال شده و تمامی مدیران موظف به اعمال نظارت بر پرسنل خود هم برای حفظ سلامتی خودشان و هم مراجعین هستند و همواره بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشته باشند.  

کد خبر 525184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha