رئیس انجمن متخصصین بیهوشی ایران در خصوص ماجرای ضرب و شتم پزشک متخصص بیهوشی توسط خانواده یک بیمار و وضعیت فعلی جسمانی او توضیحاتی ارائه داد.

ابوترابی پزشک پیرانشهر

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز پیش، همراهان یک بیمار ۳۳ ساله در پیرانشهر ارومیه، پس از فوت بیمارشان که به کرونا مبتلا بود، به یک پزشک متخصص بیهوشی حمله‌ور شدند و او را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. ضاربان این پزشک که گفته می شود 7 نفر بودند، دستگیر شده اند و مضروب نیز که حال مساعدی ندارد، در خانه تحت مراقبت است.

دکتر علیرضا سلیمی، رئیس انجمن متخصصین بیهوشی ایران در این رابطه به تسنیم گفت: در حالی‌که در همه‌گیری کووید۱۹ همه مردم کشور برای روحیه‌دادن به مدافعان سلامت تلاش می‌کنند، حادثه حمله همراهان یک متوفی کرونا به آقای ترابی، پزشک متخصص بیهوشی رخ داد. این ضرب و شتم بسیار شدید بود؛ استخوان‌های بینی و گونه این پزشک دچار شکستگی شده، چشمهایش آسیب شدید دیده و علاوه بر آن، آسیب روحی شدیدی به وی وارد شده است.

دکتر سلیمی گفت: چشم این پزشک تخلیه نشده است اما با توجه به این‌که این همکار ما، به دیابت هم مبتلاست، حدس می‌زنیم چشم او هم دچار آسیب شده باشد اما باید نتایج معاینات در روزهای بعد مشخص شود و امیدواریم قضیه آسیب‌دیدگی چشم منتفی شود.

وی ادامه داد: این پزشک، نیروی بسیار خدومی است که طرح خود را در این شهر می‌گذراند و درگیر بیماران بدحال مبتلا به کرونا بوده و هیچ انگیزه و دلیلی نمی‌توان پیدا کرد که چند نفر به خود اجازه بدهند به‌صورت گروهی به او حمله کنند و او را کتک بزنند.

رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت جسمانی این متخصص بیهوشی، تصریح کرد: در حال حاضر این پزشک به خانه منتقل شده و تحت معاینه و مراقبت قرار دارد و در روزهای آتی که ورم صورت او کمتر شود، باید آسیب‌ها و مراحل درمان شکستگی‌های صورتش بررسی و پیگیری خواهد شد.

کد خبر 525345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    4 2
    واقعا بعضی مردم وحشی شدن
  • ِابا حیدر IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    4 0
    باید مجازات شدید در نظر بگیرند تا برای دیگران عبرت بشه .
  • US ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 0
    حيوانات جنگل را رو سفيد كرديد
  • US ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    4 0
    اين نشانه ضعف قانون است اگر قانون و دادسراها بجاي ترحم با اراذل و اوباش برخورد كند هر بي سر و پايي جرات شاخ زدن و جفتك انداختن به خودش را نمي دهد قانون و دادسرا ها ضعيف هستند اين نوع جماعت بايد به نوع ديگري رام بشن