مجموع نظرات: ۸
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

این روزها کسب درآمد میلیونی از بازار تدریس خصوصی ریاضی، خط عبور خیلی از معلم هایی شده است که می خواهند به هر قیمتی سری در این سرای آشفته داشته باشند. درس هایی مثل ریاضی چنان بازار تدریس خصوصی شان داغ است که حتی هر آدمی که فقط کمی در درون خود، شم معلمی دارد را نیز وسوسه می کند تا بقولی تنور داغ است، نانش را بچسباند و درآمدی از این بازار داشته باشد.

image-20200627112033-1.jpeg

از دانشجویان بی تجربه ای که برای امرار معاش و کمک هزینه وارد این حوزه می شوند تا افرادی که سال هاست عنوان بهترین معلم خصوصی ریاضی را یدک می کشند و قیمت های کذایی برای جلسات خصوصی خود تعیین کرده اند، سهمی از این بازار آشفته  دارند. افرادی که در زیر سایه پرطمطراق و جنون آمیز شهرت شان اجازه ورود و عرض اندام به معلم هایی که سال هاست خاک این حوزه را خورده اند، نمی هند.

در این بین خیلی از والدین هم به این باور رسیده اند که درآمد تدریس خصوصی دبیرریاضی هرچه بالاتر باشد، به احتمال زیاد کیفیت تدریس و آموزشش هم بهتر است.

با این تفکر اشتباه، بعضی از معلم های ریاضی هم که انصاف را چاشنی تدریس خود کرده اند و قیمت های رایج جلسات خصوصی یا حتی کمتر از آن را مبنای کلاس های خود قرار داده اند، به بی تجربگی، کیفیت پایین تدریس و وقت نذاشتن برای شاگرد متهم می شوند.

دسته دیگری از والدین هم کلاً به بازار تدریس خصوصی اعتماد ندارند، دست به دامن معلم ریاضی مدرسه می شوند و ترجیح می دهند آنها را به عنوان معلم خصوصی فرزندشان انتخاب کنند. ولی اگر معلم ریاضی مدرسه خوب باشد، چه نیازی به کلاس تدریس خصوصی هست؟

اعتماد در حوزه تدریس خصوصی مهم ترین معیار است ولی نحوه تدریس خصوصی ریاضی معلم هم به همان اندازه مهم است. هیچ تضمینی وجود ندارد، معلم ناموفقی که در کلاس ریاضیش روش تدریس پرمساله دارد، در کلاس خصوصی به یکباره متحول شود و جنبه حرفه ای و سحرآمیز تدریسش را رو کند؟

البته این چالش ها و مشکلات همچنان وجود دارند، بخصوص در درس های تخصصی مثل ریاضی که نرخ جلسات خصوصی آن هیچ مبنا و قاعده مشخصی ندارد و درآمد دبیر ریاضی صرفا براساس معیاری که خود از توانایی هایش دارد، مشخص می شود، که نرخ این جلسات از جلسه ای 50 الی 60 هزار تومان شروع می شود تا برای کلاس های کنکور حتی به جلسه ای یک میلیون تومان یا بیشتر هم می رسد. می توانید برای مشاهده لیست کامل قیمت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

بنابراین با وجود این چالش ها ومشکلات، انتخاب برای والدین سخت خواهد شد اگر سیستمی نباشد که بتوان از طریق آن کیفیت تدریس اساتید ریاضی را سنجید و با اطمینان از قیمت منصفانه جلسات و نحوه آموزش اساتید، معلم درخواست کرد. چون والدین نمی دانند باید معلم مدرسه ای را انتخاب کنند که قبلا در سرکلاس امتحانش را بخوبی پس نداده است یا به سایت های آگهی و افرادی اطمینان کنند که هیچ تضمینی برای کیفیت خوب تدریس شان وجود ندارد.

بهترین مرجع برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی با قیمت مناسب

در این شرایط آشفته است که نقش وب سایتی مثل استادبانک پررنگ می شود که می توان فارغ از تمام چالش ها و مشکلات گفته شده، از تمامی خدمات آموزشی این مجموعه از جمله درخواست معلم خصوصی ریاضی با قیمت منصفانه، دریافت پکیج های آموزشی مثل نمونه سوالات و راهنمای حل تمرینات کتاب و خدمات مشاوره ای استفاده کرد.

استادبانک وب سایت و اپلیکیشن تدریس خصوصی است که سال هاست فعالیتش را از داخل دانشگاه شریف شروع کرده است و موسسین آن نیز همگی از فارغ التحصیلان همین دانشگاه هستند که تلاش کرده اند با رعایت موارد زیر یک پکیج مشاوره ای رایگان برای راهنمایی در انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی یا سایر دروس به شما ارائه دهند.

1.نمایش رزومه و سوابق تدریس دبیر که نشان دهنده میزان مهارت، تجربه علمی و کاری او می باشد.

2.قیمت های تعیین شده از طرف سایت که صرفا براساس تعداد سال های تدریس معلم است نه به سلیقه شخصی خود معلم

3. نظارت و ارزیابی دائمی عملکرد مدرسین خود، تا به شما این اطمینان را بدهند که می توانید بهترین نتیجه را از معلمی که به شما معرفی شده است داشته باشید.

4. نظرسنجی از شاگردان بعد از هر جلسه و نمایش میزان رضایت شان در پروفایل هر استاد در سه عامل زیر:

· رفتار و برخورد معلم در جلسه اول و سایر جلسات

· فن بیان و کیفیت تدریس معلم

· چگونگی تدریس وی، استفاده از منابع کمکی و ابزارهای تدریس

5.نمایش ویدئو نمونه تدریس هر استاد که برای آشنایی با نحوه بیان و سبک تدریس او می باشد.

6.همراهی تیم پشتیبان استادبانک که از ابتدای ثبت درخواست تا آخرین جلسه کلاس همراهی تان خواهند کرد.

در واقع بعد از اینکه درخواست تان را ثبت می کنید، کارشناسان استادبانک در کمتر از چند دقیقه با شما تماس می گیرند و به شما مشاوره رایگان می دهند تا بتوانید بهترین مدرس را مطابق خواسته و نیازتان انتخاب کنید.

تدریس خصوصی یک فرصت است نه تهدید!

اعتماد در بازار تدریس خصوصی یکی از مهم ترین معیارهاست ولی روش تدریس معلم، رفتار و اخلاق حرفه ای او و موسسه ای که بتوان با اعتماد به آن، دلگرم تدریس معلم شد نیز به همان اندازه مهم است. آموزشگاه ها و موسسه های زیادی وارد گود تدریس شده اند که خیلی از آنها مجوز تدریس ندارند یا افرادی که اخلاق در تدریس شان هم لنگ می زند در این گود ردپایی برجا گذاشته اند. اما با همه این بدبینی ها، باید به این موضوع هم فکر کنیم که اگرمقوله تدریس خصوصی نبود شاید تا به حال خیلی از بچه ها قید درس خواندن را میزدند و از ادامه تحصیل ناامید می شدند.

چرا که یک معلم خصوصی خوب این توانایی را دارد که گره های ذهنی شاگردش را باز کند و کمک کند که مفاهیم درسی به ساده ترین روش و شکل ممکنش یاد گرفته شود. پس از این زاویه، تدریس خصوصی یک فرصت است نه تهدید، اگر مراقب بود و مسیر درست را انتخاب کرد. کلاس تدریس خصوصی استادبانک  می تواند همان گزینه مطمئن و قابل اعتماد برای همراهی در رسیدن به موفقیت تحصیلی تان باشد.پس تردید نکنید و برای دریافت مشاوره رایگان همین الان کلیک کنید. همچنین شما هم اگر تجربه ای از این چالش ها و مشکلات آموزشی در ریاضی یا سایر درس هایتان دارید با ما در بخش ارسال نظر این محتوا در میان بگذارید.

کد خبر 525832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    6 16
    معلمها هم حقوق بالایی دارند نسبت به سایر کارمندان،هم ساعت کارشون خیلی کمه،هم تعطیلات زیادی دارند،حالا هم که به خاطر کرونا ،در خانه نشستند وحقوقشون هم خیلی بیشتر شده،تازه خصوصی هم که درس میدن وپول پارو میکنند،در این جامعه اصلا عدالت نیست
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      16 2
      خوبه شماخودت شب بیداری نکشیدی و مثل مادبیری شیمی بادرس های فوق سخت دانشگاه تهران بااون استادهای سخت گیر روبخونی بعدشش ساعت۴روزهفته همش روپابایستی وحرف بزنی وگچ تخته بخوری ودرنهایت بعداز۲۰سال آسم وناراحتی حنجره وزیادایستادن واریس بگیری واعصابت هم ازدرس نخوندن بعضی دانش آموزاخراب بشه وزخم معده ی عصبی هم داشته باشی وتوخونه هم اززیادنگاه کردن به گوشی دربرنامه ی شادچشمات ضعیف بشه انشالله بچه ت معلم بشه بگه چقدرشغل سختیه باروح وفکردانش آموزاسروکارداری نه مثل دکترافقط باجسم
  • فرشته IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    7 1
    انقد حرف زدید که خودتون را تبلیغ کنید پس شما برای چی از معلم ریاضی مدرسه بد میگید خود شما را چه کسی آموزش داده اهانت به معلم چرا کلاستان را تبلیغ کنید نه با شکستن بقیه خودتون را بالا ببرید
  • Smmf IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 1
    شرافتمندانه. ترین ، سخت ترین ، کم درآمدترین و مقدس ترین شغل ؛ معلمیه ، خانوادش هم سخت ترین معیشت رو تحمل میکنند ، تو مملکت ما معلم یعنی ضامن وام های مردم که نصف حقوقش توقیف بانک هاست
    • لیلا IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      3 1
      زن دایی م دبیرعلوم بود بعداز۳۰سال امسال بازنشسته شدالان سردردوگردن دردوپادردو...داره همش بایدبره فیزیوتراپی ودکتربرادرداش هرکی یه دسته ورقه ی یه کلاسوبهش بدن بگن تصحیح کن پامیذاره به فراربااون خط بعضی شاگرداکه بعضیاشون مثل خط بعضی دکتراتونسخه هاشون ناخواناس
    • ملیحه فراهانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      4 0
      واقعیتش من متن رو خوندم.. اتفاقا خبو نوشته بودن.. چون در حال حاضر هیچ سیستم نظارتی وجود نداره که بخواد یک سقف قیمتی برای معلم خصوصی تعیین کنه... خب اگه سایتی باشه که قیمت ها را کنترل کنه و حق انتخاب به مشتری های خودش بده چرا که نه... چرا تبلیغ نکنه ... تو این زمونه ای که بحث اول تبلیغات هس ک اتفاقا خیلی ها از اون ها هم الکی هست، اگه سیستمی باشه که انقد صادقانه و شفاف داره کار میکنه چرا تبلیغ نکنه ... حداقل 4 نفرم که می خوان معلم بگیرن از جای درستش اینکارو می کنن... و واقعیتم بخواییم نگاه کنیم معلمای مدرسه مونم چندان حرفه ای نبودن و خیلی از بچه ها هستن که واقعن به دلیل سیستم ضعیف آموزش مون دچار ضعفای شدید دارن...