مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی ما افزایش حقوق بازنشستگان و تحقق همسان‌سازی است، گفت: برای رسیدن به این اصل نیازمند مدلی هستیم که در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ گنجانده شود و دیگر نیازی به اختصاص اعتبارات جداگانه نباشد.

اسکناس - دستمزد - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر افتخاری در نشستی با حضور اعضای مجمع عالی کانون‌های بازنشستگان کشوری، با تأکید بر اینکه درهم ریختن امتیازهای شغلی بازنشستگان کار درستی نبوده و باعث تبعیض و نارضایتی شده است، گفت: باید امتیازها حفظ و برای افزایش حقوق‌ها روی ضریب ریالی کار می‌شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌ها و تلاش‌های دولت برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان افزود: امسال شیب این افزایش کمی بیشتر شد و حقوق‌ها در چارچوب همسان سازی بین ۲۲ تا ۵۴ درصد افزایش یافت و کوشش می‌شود که برای سال آینده باز هم افزایش بیشتری اعمال شود.

افتخاری با بیان اینکه با علم و آگاهی از مشکلات موجود، این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ام و اعتقاد ندارم که نمی‌شود کاری کرد، افزود: طی کردن این مسیر نیازمند یک کار جمعی است؛ تا از این مسیر بتوانیم اهداف مشترکمان را عملی کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه بیمه تکمیلی درمان رخ داده است، گفت: برای افزایش تعهدات پوشش بیمه تکمیلی درمان با شرکت آتیه سازان حافظ وارد مذاکره شدیم و با افزودن الحاقیه‌ای به قرارداد جاری و از خردادماه امسال پوشش‌های بیمه تکمیلی درمان را ارتقا و سقف تعهدات آن را افزایش دادیم و همچنین در حال اصلاح فرایند بیمه درمان هستیم.

افتخاری افزود: علاوه بر درنظر داشتن طرح هایی برای بیمه عمر، پیگیر هستیم تا شبکه‌ای از دندان‌پزشکان را با نظارت صندوق بازنشستگی و با کمک بیمه ملت ساماندهی کنیم تا بابت هر خدمتی که با تخفیف ارائه می‌کنند، ضمانتی نیز بدهند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در تعیین سقف تعهدات بیمه تکمیلی درمان، اگر بیشترین تعهدات به بخش درمان پایه اختصاص پیدا می‌کرد، بیشتر افراد از بیمه تکمیلی خود بابت اموری مانند پرداخت حق ویزیت پزشکان (که در مقابل هزینه‌های دیگر چندان زیاد نیست) استفاده می‌کردند و برای پرداخت هزینه‌های هنگفت درمان‌های تخصصی دچار مشکل می‌شدند، به همین دلیل و با توجه به محدودیت منابع، سعی می‌کنیم بودجه طوری تخصیص داده شود که بیشترین فایده را برای بازنشستگان داشته باشد.

افتخاری با اشاره به اینکه در سال ۹۵، حدود ۱۳۰ هزار نفر از بازنشستگان تعداد ۳۵۰۰ سهم بیمه ملت را به قیمت ۲۰۰ تومان خریدند، گفت: در حال حاضر ارزش این سهم به ۲۳۰۰ تومان رسیده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی صندوق ETF متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این صندوق سهام ارزنده ای دارد و به زودی وارد بازار خواهد شد و برای خرید سهام این صندوق برای بازنشستگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 525882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازتشسته IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    36 4
    تو 38میلیون میگیری ما بین 3تا 5میلیون این بعنی تبعئض وبی عدالتی
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    30 8
    باسلام .برای شاغلین 50 درصد سال قبل انجام گرفت شما هم تلاش کنید مثل شاغلین انجام گیر د..دو سال همسان سازی صفر بود یادت نرود که برا ی بازنشستگان کاری نکردید
  • بازنشسته IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    20 4
    خدایش،وام ازدواج را بدهید،زنده باشید،،،،
  • بازنشسته IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    23 8
    بازنشسته نیاز به اقدام فوری حل مشگل دارندفرصتی برای این سال سال بعد نیست (عمر مارا مهلت امروزوفردای تونیست ....) مشگل مسکن،اشتغال وازدواج بچه ها،پایین بودن حقوق درحال حاضر بیش از50%تفاوت باشاغلین دارندلباس،موادغذای وخدمات برای همه یکقیمت است چرا حقوق اینقدر تفاوت دارد.
  • بازنشسته ثبت IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    36 6
    حقوق من که ۱۵درصد اضافه شده،
  • AE ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    37 13
    ارزش واقعی دلار۵۰درصدیعنی نیم برابری ۳۰هزارتومان باید باشد،با توجه به افزایش دوتاپنج برابری پراید،مرغ،حبوبات،میوه و...
  • خدیجه IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    31 7
    بعد از سی سال زحمت این حق بازنشسته هانیست تا کی قراره با این حجم محرومیت زندگی کنیم ؟ کی قراره وضع اقتصادی این قشر تغییر کنه ؟ چه کسی پاسخگوست ؟
  • خدیجه IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    29 5
    ببخشید همه بازنشسته ها همسان سازی نشدند من بازنشسته ۹۸هستم همسان سازی من توی حکم برابر با صفر شد این یعنی چی ؟ یعنی اینکه حقوق بالا میگرفتم که صفر شدم ؟
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    27 6
    سلام خسته نشدید از بس که گفتین این سال و ان سال طرح همسان سازی چندیدن ساله شاید نزدیک ده ساله که همین حرف همسان سازی چکار کردید یک بار هم شده با مردم ردراست باشید
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      4 1
      این همسان سازی بازنشسته ها هم مثل رتبه بندی زمانی که شاغل بودیم شده .اینطور که مسئولین بی مسئول در پیش گرفتن این هم قسمت مان نمیشه
  • عبدالباقی گیلانی MD ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    24 3
    شاغل چند برابر بازنشسته می گیرد .وشکاف طبقاتی ایجاد شده کدام نهاد مسئول است؟برای شاغل در بازه زمانی کوتاه چند بار ، در آدشان اضافه می شود در حالی که بازنشسته همان مدرک وسواد را حتی شاید بیشتر دارد اما درآمد کمی دارد. برای این گونه اعمال متاسفم.تاکی میخواهید این رویه را ادامه دهید؟ از خدا بترسید.
  • عبدالباقی گیلانی MD ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    23 4
    شاغل چند برابر بازنشسته می گیرد .وشکاف طبقاتی ایجاد شده کدام نهاد مسئول است؟
  • خدیجه IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    20 6
    سلام بعد سی ویک سال کار کردن همراه با پنجاه درصد معلولیت مسئولین تشخیص دادن همسان سازی من برابر با صفر بشه .دست مریزاد .
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      4 3
      خواهرمحترم شما که تازه بازنشست شدید . فاصله حقوقی با شاغلین نداریدفاصله با شاغلین را سالها بگذرد تا احساس شود.
  • خدیجه IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    19 13
    به نظر شما با این حقوق و تورم افسار گسیخته چقدر میتونیم دوام بیاریم و زنده بمونیم نه اینکه زندگی کنیم ...
    • خدیجه IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      4 2
      ببخشید درسته تازه بازنشست شدم ولی نه مثل شاغلین رتبه بندی شدم نه مثل بازنشسته ها همسان سازی به من تعلق گرفت .از انجا رونده واز اینجا مونده .این باعث فاصله شده .قبول کنید
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      5 0
      اتفاقا من هم سال ۹۸ بازنشسته شدم و فاصله حقوقی ام با هم رتبه ی خودم که همکار و شاغل است بیش از ۳ میلیون است بخاطر اینکه در سال ۹۸ چند نوبت شاغلین افزایش حقوق داشتن و بویژه در اسفند ۹۸ ۵۰ درصد به حقوق هاشون اضافه شد در حالیکه ما با آخرین حکم مان که باز نشست شدیم دیگه افزایش حقوقی نداشتیم
  • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    23 3
    پس چرا دولت طلب تامین اجتماعی رو نمیده .تازه با اضافه حقوق امسال حقوق شده 2میلیون.بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی بعد سی سال بیمه پردازی این حقش نیست.چطوری میشه با دو میلیون زندگی کرد .
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    18 2
    مدیر عامل بازنشستگان ، باید از طرف بازنشستگان انتخاب شود تا برای این قشر ، دلسوز باشه.نه اینکه حقوق بگیر باشه
  • جمشید US ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    20 3
    مسئولان گوش های خودرا پنبه و چشم های خودرا بسته اند نا نه چیزی را ببینند و نه چیزی بشنوند هیچ کس در هیچ مقامی در فکر باز نشسته های تامین اجتماعی نیست در زمان اشتغال بالاترین مبلغ بیمه را پرداخت کن وسر آخر این هم نتیجه اش؟
  • احمدی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    20 3
    بیمه وبن وسفروغیره و...فعلا دردی ازبازنشسته هادوانمیکنه فقط وفقط همسان سازی لاشاغل همتراز.هرچه سریعترهمین سال ۹۹.تاسال ۱۴۰۰ بازنشسته هازیراین فشارله شدن وازبین رفتن
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    14 8
    آقای افتخاری لطفا در افزایش حقوق ها تبعیض قائل نشید چرا نباید بنزدیک۱۵۰۰۰۰بازنشسته بابت همسان سازی یک ریال افزوده شود
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    13 5
    حقوق ما را هم مثل همکارانمان که در تامین اجتماعی بازنشسته شدن والا ن دیپلمه اش از من کارشناس ۳۰ سال کا کرده تمام مدت به عنوان نماینده بیمه درمان در تمام بیمارستانهای تهران کار کردم بکنید که خیلی بیشتر میگیرن تا چه برسه به دوستان کارشناسم که به گفته خودشان دو برابر ما کشوری هو میگیرن
  • بازنشسته IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    17 5
    چطور زنده بمونیم تا سال بعد ما الان نیاز دارریم آقای افتخاری حرف نزنی بهتره چون اعصابمون خیلی خراب مبشه
  • بازنشسته IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    24 3
    لطف شما زیاد هوار ما نیاز داریم افزایش ۵۰در صدی همین سال
  • احمد US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    13 2
    با سلام یک سال است که بازنشسته شده و همزمان مدرک لیسانس خودرا نیز گرفته ام بی آنکه بتوانم از مزآیای مدرک تحصیلی خود استفاده نمایم
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    8 8
    سلام،برای معلمان بازنشسته نیمه اول سال ۹۸ همسان سازی صفر است،نه رتبه بندی نه افزایش ۵۰درصدی حقوق نه فوق‌العاده ویژه ونه هیچ چیز دیگه، واقعا خجالت آور است.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 2
    کسی که 38 میلیون حقوق بگیر نخواهد فهمید دیگران چه میکشند
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    13 4
    بیچاره تر از همه هیات علمی دانشگاه آزاد است که ۶ سال در شهر دیگه ای درس خونده والان با فوق لیسانس دریافتی اش کمتر از سه ملیون است حکم اش سه ونیم ۴۴۰ مالیات میده و۵۵۰ بازنشستگی .
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 2
    ایشان برخلاف مدیر عامل تامین اجتماعی همیشه در صدد تامین منافع بازنشستگان دولتی است،ولی مدیر انتصابی دولت در تامین اجتماعی تمام مساعی خود را بکا رمی برد که بازنشستگان به حق قانونی خود براساس قانون بودجه نرسند ،البته به ویژه با عدم پی گیری از دریافت مطالبات صندوق سپرده بیمه کارگران وباز نشستگان ( معروف به صندوق تامین اجتماعی) از دولت.امیدواریم دوره یکساله ایشان هرچه زودتر تمام شود تا کارگران وبازنشستگان با حضور ایشان بیشتر از این متضرر نشوند.
  • فاطمه AE ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    7 7
    سلام چرا حقوق کارکنان اداری خدماتی ها را اضافه نمی کنند.؟
  • عذرا IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 7
    چطور اینقدر راحت صحبت میکنید، همسان سازی چیزی به حقوق ما اضافه نکرد. با مدرک فوق لیسانس و باپست رییس گروه با ۲۵ سال سابقه بازنشست شدم حقوقم ۴ میلیونه همسان سازی صفر به بنده تعلق گرفته. جناب حقوق کارمندان متناظر بنده ۲.۵ برابر و حقوق بازنشسته تامین اجتماعی متناظر بنده ۱.۵ برابر این مبلغه!!!
  • م الف IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    10 2
    نمیتونین بازنشسته جماعت رو بپیچونین باید حقشون بدین
  • کلانتر IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    9 2
    چرابیمه شدگان اختیاری بالاترین حق بیمه راپرداخت میکنندولی کمترین حقوق بازنشستگی را میگیرند ظلم ازاین بدترواشکارترمگه هست/اگه هست بفرماییدکجاست
  • م IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    8 2
    بنده سال 96 بازنشسته شدم و در طی این سه سال حقوق شاغلین هم رده بنده بنده دقیقاً دو برابر حقوق من افزایش یافته است حداقل شما کنید این فاصله را به کم کنید. ممنون
  • م ح IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 2
    سلام لطفا نطر به اینکه مدرک تحصیلی نیز درحقوق بازنشسته تاثیر گذاراست درمورد درج مدارک انان که درزمان شاعلی مدرک کارشناسی گرفته برای بازنشسته کشوری ولشکری پی گیری ودرج شود باتشکر
  • اسماعیل اکبری IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 2
    جناب آقای افتخاری همه را نا امید کردید ما بازنشستگان نیمه اول سال ۹۸ هم از رتبه بندی و امتیازات فصل دهم فوق العاده ویژه و هم از همسان سازی محروم مانده ایم حتی یک ریال هم همسان سازی صورت نگرفته ان وقت شما از ۵۰ در صد حرف می زنید ما منتظر حکم جدید هستیم در تیر ماه که مجلس هم پیگیر است انوقت شما از ۱۴۰۰ می گویید لطفا اگه می توانید سریع تر اقدامی کنید
  • حمید اذرمهر IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 5
    واقعا که شما مثل اینکه در این کشور زندگی نمی کنید یا اینکه تامین هستید بابا بازنشستگان ۹۸ نصف ۹۹ می گیرند تورم سیصد درصدی داریم انوقت از ۱۴۰۰ می گویید واقعا که این همه بی عدالتی و تبعیض را می بینی باز می گویی پلکانی بابا کدام افزایش ۱۵ درصد هم درست بفهمان نداده اند این حق قانونی ماست چطور نمی شود کاری کرد
  • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 1
    حقوق بازنشستگان فرهنگی سالهای 97 و98 فقط 15درصد افزایش یافت آنها شامل 50درصد افزایش حقوق فرهنگیان شاغل نشدند ورتبه بندی هم شامل آنها نمی شود بدین ترتیب حکم این بازنشستگان با همکارانی با همان مدرک وسابقه که امسال بازنشسته می شوند بیش از یک میلیون اختلاف خواهد داشت آقای نوبخت فرموده بودند که حقوق بازنشستگانی که بین سه تا 5میلیون می باشد بطور ویژه افزایش خواهد یافت هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد از نمایندگان محترم مجلس تقاضای احقاق حق داریم .
  • بازنشسته ۹۸ IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 1
    اگه ندارند و نمی توانند حکم شاغلین و کادر اداره هم برگردونند نه اینکه فقط ما زیر فشار باشیم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 1
    با سلام، حقوق معلمان لیسانس و فوق لیسانس بازنشسته ۴ میلیون کمتر از معلمان دیپلم شاغل است که سابقه کمتر هم دارن این عدالته ؟؟؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 2
    یعنی مابایدیکسال صبر کنیم بااین حقوق چطوری سرکنیم ماراشرمنده فرزندانمان نکنید رتبه بندی بازنشستگان 98مهرماه چی شد16
  • ناصربهادری IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 1
    سلام ،چه همسانسازی ایی؟ من که ۱۷سال پرداخت حق بیمه و۶۰سال سن بازنشسته شدم ۸۰۰هزارتومن حقوق واریزیم بودکه چندروزپیش ۲۰۰هزارتومن به عنوان اضافه حقوق بهم دادن ،عالجنابان واقعا باین پول چطورمیشه زندگی کرد؟ آره فقط زیست میشه بکنم
  • سید حسین سینایی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 1
    اقای افتخاری من با مدرک لیسانس سی و دو سال در بدترین شرایط چندین سال زیر چادر با عشایر کوچ رو صادقانه تدریس کردم هم سال گذشته هم امسال همسان سازی صفر به این می گید عدالت با تورم پنجاه درصد افزایش حقوق ششصد تومان کمتر دروغ بگید
  • ب AE ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 2
    با سلا م لطفا درمورد مدرک تحصیلی بازنشسته مساعدت وپی گیری شود .
  • رضا امیدحقی AE ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 2
    یازده ساله این صحبتها را میشنوم وخلاصه کلام با افزایش نصف تورم بازنشسته ذلیل ترازسال قبل اینها فقط چماق میخواهند تا حرف قشر بازنشسته را بشنوند وعمل کنند
  • تکلو IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    5 1
    بازنشت۹۷ هستم ا۵درصد اضافه شده چرا می گوید۲۲ درص بالا
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 1
    لطفا برای خرید خودرو بصورت از دم قسط با هماهنگی وزارت صمت عنایت شود چون هیچ بازنشسته پس اندازی برای پیش قسط ندارند
  • فریبرز US ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 1
    اگه پاداشم بااولین حقوق بازنشستگی یعنی آذر۹۸پرداخت می شدالآن ۱۵۰ت شده بود ۴۰۰ت.شماروبه خدا پسگیری کنیدکه برای پاداش فرهنگیان بودجه دولتی بزارن آخه آموزش وپرورش چی داره که بفروشه وپاداش تامین کنه.خوش به حال کارمندای شرکت نفت.گاز.بانک.بیمه بلافاصله پاداششون رومیگیرن.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    8 0
    پس اون پیرمردی که بیمه نداره ماهی ۱۶۰هزار خالی از کمیته امداد میگیره تکلیفش چیه
  • ناشناس IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    جناب افتخاری جای بسی تاسف است که مشکل عمده ما باز نشستگان که حقوق پایین است و باید به فکر همسان سازی هرچه سریعتر حقوق بازنشستگان مخصوصا در سالهای ۹۸ و۹۷ که ظلم زیادی در حق ما گردیده باشید لطفا حاشیه چینی نفرمایید نه کمک معیشتی ودیگر اقدامات شما دردی از ما درمان نمی کند فقط پیگیر افزایش حقوق وهمسان سازی باشید
  • حسین کاوسی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 0
    حقوق من که 15 درصد اضافه شدتازه باایثارگری هم به 5100نرسیده چرا دوغ می گویید که بین 52 درصدتا22درصد اصافه شد
  • بنده ی خدا IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    11 0
    سلام آقای اکبر افتخاری لطفا با توجه به طرز تفکرتان همین الان استعفا بدید در غیر این صورت ما با زنشستگان کشوری ولشکری شما را مجبور به استعفا خواهیم کرد حقوق باز نشستگان باید باید باید همین الان بر اساس 90 درصد حقوق شاغلان با توجه به طبقه ی شغلی افزایش یابد. با سپاس
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 0
    برا همسان سازی بازنشستگان سال ۹۸ چه کار کردید؟ این همه گرانی وهمسان سازی هیچی پانزده درصد۶۰۰۰۰۰ تومن / خودت میتونی با این حقوق زندگی کنی؟
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    8 0
    تو حکمم 3ملیون و دو میلیون نیم دریافتی دارم سال96 با 25 سال به دلیل مشکلات جسمی و رو حی بازنشسته کردم و الان دوتا دختر جوان دارم مستاجر هستم به نظرتون چن تا کار باید انجام بدهم تا اموراتم بگذره
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    10 0
    سلام،من دیگه کاسه صبرم لبریز شده حقوقم رو بدید و امروز و فردا نکنید،بچه های من کوچیکن و معنی ندارم رو نمی فهمن میگن اینو می خوام اونو می خوام.
  • بازنشسته IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    5 0
    باسلام عرض ارادت مشغول کار بودیم منتظر افزایش ۵۰درصدی . ۵۰ درصد افزایش یافت ۲۵ روز بعد بازنشست شدم لااقل شما با این تورم برای ما تلاش ۵۰ درصد افزایش اعمال کنید بخدا گناه داریم !
  • داورپناه IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    9 0
    سلام خیلی راحت صورت مسعله را پاک و در خواب بمانید تا اوایل انتخابات رای دادی همسان شدی نمایندگان مجلس هم کمیسیونهای پولی مالی و خارجی رفتن مشغولن فریاد های دوران انتخابات هم خاموش که هیچ یقه همدیگه را گرفتن با عمل انقلابی چون. ظاهرا. این عمل ضرورییه فعلا کاری به عدالت وحق وتهمت ووو نداریم تابعدا در یه کلا م حرف حرف من نما ینده است وعمل کنید خودزنی که تمرین داخلییه دروغ باشه خودمونیه شما را بخدا بیایید درسی از شهدا ایثار وگذشت. و مهربانی. رافت از خود گذشتگی. درعمل. درعمل. بودند واطاعت محض از امام خامنه ای علیه السلام وعمل عمل نه شعار به دستوراتشان با یک صلوات با آبرو قالیباف بازی نکنید
  • احمدیان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    3 0
    اقای افتخاری قرارنیست بازنشستگان باهم همسان سازی شود .قانون می گوید: بازنشسته باید ۹۰درصد شاغل هم ردیف خود حقوق بگیرد ./.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    بازنشسته های دولتی مفت خورند به جاش حقوق بازنسته های تامین اجتماعی رو زیاد کنید
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 2
    همه ی بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق شاغلین موافقند
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    با سلام،لطفا حق معلمان بازنشسته نیمه اول سال ۹۸ را ضایع نکنید در حق ما ظلم زیادی شده،۳۰ سال سر کلاسهای پرجمعیت جون کندیم دستمزدمون اینه؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    کدام افزایش حکم بازنشستگان ۹۸ را ببینید بعد از همسان سازی ۵۴ درصد بگوئید چرا واقعیت را کتمان می کنید
  • بهمرد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    آقای افتخاری ما هر روز منتظر حکم جدید هستیم که همسان سازی و امتیازات فصل دهم را که حقمان است به طور کامل اعمال شود لطفا حرفی از ۱۴۰۰ نزنید که اون جای خودش است شما به دنبال حقوق پایمال شده ما بازنشستگان ۹۸ باشید شما که اطلاع دارید چرا می گویید
  • بازنشسته IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    سلام‌..دولت بازنشستگان را‌ فقط کشوری می شناسد.عجب آن است وقتی کسری بودجه دارد از صندوق تامبن اجتماعی برداشت‌می‌کند‌عجب‌تر از آن دارایی (سشتا) صندوق دارد می فروشد.اینکار خیانت نیست.به بازنشستگان تامین‌اجتماعی می‌کند.
  • اکبری IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    ما از همسان سازی و امتیازات فصل دهم می گوییم آنگاه شما از بیمه و غیره می گویید لطفا اول مشکل همسان سازی و امتیازات فصل دهم که در ۹۹ اجرا نشده حل کنید بعد از بقیه مسائل بگویید
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    همش بازنشسته کشوری... پس حق بازنشسته تامین اجتماعی چی می‌شه
  • م ح IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام بعضی ازبازنشسته ها دراواخرسال ۹۷ بازنشسته شده ودرزمان شاغلی مدرک تحصیلی کارشناسی گرفته ولی مدرک آنان درسبستم حقوقی جهت محاسبه حقوق درج نگردیده لطفا درخصوص کلرکنان بازنشسته چه لشکری وکشوری پی گیری تا مدرک آنان دربازنشستگی درج گردد. باتشکر
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    این عادلانه نیست که حقوق همه بازنشستگان با هر مدرک تحصیلی را یکسان کردهاید شاید منظور از همسان سازی اینه وما درک نمی کنیم منظور از همسان سازی باید این باشه که بازنشستگان طبق قانون با شاغلین وبا توجه به مدرک و سمت باشد
  • حمید US ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    2 0
    خدا ازتون نگذره ، آخه ۲۰۰ هزار افزایش
  • علی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 1
    با سلام من یک بازنشسته هستم زندگی هم برام خیلی سخت تنها چیزی که مرا آرامش میدهد رفتن بر سر مزارشهدا ودردودل کردن با آنهاست این چندروزدنیا هم میگزرد از این دنیا کسی جیزی باخودش نمیتواند ببرد وسلام
  • شهین وحیدی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    دولت یک پلکان برای ما ساخته با ۹۹۰۰۰ پله به ما گفته عصا زنان سالی یک پله برید بالا تا به حقوق همسان برسید اخه برادر من وعده سر خرمن هم اخر سال تکلیفش معلوم میشه این وعده ها به عمر ما قد نمیده
  • علی مخمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    مگرچقدراز عمرمآ بازنشستگان باقی مانده،ایاتا۱۴۰۰باشیم یا نباشیم اینقدر اخبار بی نون و آب ندید ما که داریم آرزو بگور میشویم فکری برای نسل‌های بد کنید
  • بازنشسته IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    ماتاوقتی شاغل بودیم رتبه بندی مصوب شده اجرانشد حالاوقتی مردیم همسان سازی اجرامیشه زیادنگران نباشید.