مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به بارندگی‌ها و احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها، توصیه می‌شود مردم از تردد و اسکان در حاشیه این اماکن و همچنین صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

هواشناسی خراسان شمالی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سیاوش محمدی یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: آسمان استان اردبیل این هفته در بیشتر اوقات نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد خنک، در برخی مناطق تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در هفته جاری، عنوان کرد: در بعضی ساعات شاهد بارش باران، گاهی به صورت رگبار توأم با رعد و برق در برخی مناطق استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: امروز ۲۲ تیر، آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) و هوای خنک در برخی مناطق با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

محمدی گفت: بارش باران فردا دوشنبه در برخی مناطق استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های به دست آمده روز سه‌شنبه، آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری با افزایش چند درجه‌ای دما و وزش باد (گاهی تند) همراه خواهد بود و در ساعات بعدازظهر (بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی) افزایش ابر و احتمال رگبار باران دور از انتظار نیست.

کد خبر 530181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha