مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

کنترل و مدیریت ویروس کرونا در استان همدان نسبت به خیلی از استان‌ها بهتر بود و علت اصلی آن فرهنگ بالای مردم استان و مدیریت خوب و هماهنگی مجموعه‌های دولتی و مردمی بوده است.

کرونا جامعه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در ستاد مدیریت کرونا استان همدان، بیان کرد: استان‌های فارس، همدان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در حوزه رعایت مردم و عملکرد مسئولین عملکرد خوبی در کنترل کرونا داشته‌اند، رهبر معظم انقلاب در همه جلسات از تلاش‌های کادر درمان تقدیر کردند و این برای کادر درمان یک انگیزه مضاعف برای خدمت به مردم است.

با توجه به اینکه این روزها بیماری کرونا اوج گرفته است، دورهمی‌ها و مراسم‌های عروسی و عزا باید لغو شود.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: در یک استان در یک عروسی ۲۰۰ و در یک مرکز خرید ۱۳۰ نفر به کرونا مبتلا شدند که این نشانه کم‌توجهی به اصول بهداشتی مقابله با کرونا است.

سه نماینده مجلس براثر کرونا جان خود را از دست دادند که یک نماینده از استان همدان بود.

 استاندار همدان نیز در ادامه گفت: تمام تلاش ما حفظ جان و سلامت مردم است، ستاد استانی توانست با برنامه‌ریزی و انسجام در عمل، بیماری کرونا را مدیریت کند.

سیدسعید شاهرخی با تأکید بر اینکه شکست کرونا با همراهی و فرهنگ بالای مردم همدان امکان‌پذیر است، اظهار کرد: کنترل بیماری کرونا نیاز بیشتری به همراهی مردم دارد.

تلاش‌های بی‌وقفه و فداکاری شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان استان همدان، در مدتی که درگیر مقابله با این بیماری بودند، قابل‌تقدیر و تشکر ویژه است.

مردم استان همدان نیز به پشتوانه فرهنگ و تمدنی که دارند، توانستند با رعایت نکات بهداشتی و انجام پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی در پیشگیری و مقابله با کرونا انجام دهند و این مردم، شایسته تشکر و قدردانی هستند.

هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و اقدامات بین بخشی در استان، در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بسیار تسهیل‌کننده بود، با تبعیت از ستاد ملی مقابله با کرونا، ما نیز با تمام تلاش و کلیه امکاناتی که در اختیار داشتیم علاوه بر حفظ جان و سلامت مردم، توجه ویژه‌ای به معیشت و اقتصاد مردم داشتیم.

سی‌امین جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، به ریاست استاندار همدان، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و عضو ستاد ملی کرونا با موضوع بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح کشور و استان همدان برگزار شد.

کد خبر 530784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha