پیش از این اعلام شده بود که مطهری احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد اما با توجه به روند بهبودی مهاجم استقلال او می‌تواند این تیم را در سفر به آبادان برای دیدار برابر نفت همراهی کند.

ارسلان مطهری

به گزارش همشهری آنلاین در روزهایی که استقلال با معضل مصدومیت بازیکنان خود روبه رو شده و همینطور ماجرای  مبتلایان این تیم به ویروس کرونا باعث شده تا دست فرهاد مجیدی برای چیدن ترکیب مورد نظر خود بسته باشد خبر خوش برای هواداان استقلال بازگشت مهاجم محبوب این تیم به ترکیب ‌آبی‌ها است.

ارسلان مطهری که با مصدومیت همسترینگ روبه رو شده بود و  پیش از این اعلام شده بود که احتمالا  ادامه فصل را از دست خواهد داد با توجه به روند بهبودی خود می‌تواند استقلال را در سفر به آبادان برای دیدار برابر نفت آبادان همراهی کند.مطهری از دیروز به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده است و به احتمال فراوان در لیست فرهاد مجیدی برای دیدار حساس برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت. البته با توجه به حضور همزمان دیاباته و مهدی قائدی در ترکیب استقلال و ریسک مصدومیت دوباره مطهری، فرهاد مجیدی او را روی نیمکت قرار خواهد داد تا در صورت لزوم به بازی گرفته شود.

با این همه با توجه به ناآمادگی دیاباته و مهدی قائدی بازگشت مطهری می‌تواند شرایط خط حمله استقلال را بهبود ببخشد. 

کد خبر 530865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha