شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن گرامیداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، برنامه ویژه ای جهت خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اجرا می کند.

 به گزارش سما ، برنامه های شرکت بهره‌ برداری راه‌ آهن شهری تهران و حومه به شرح زیر است:

1- در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه قطارهای خط یک متروی تهران از ساعت 5:30 الی 24 فعال بوده و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را از کلیه ایستگاه های خط یک به ایستگاه حرم مطهر (بهشت زهرا) منتقل خواهند نمود.

2- امسال برای اولین بار شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت رفاه بیشتر زائران حرم مطهر، اقدام به برقراری سرویس شبانه در شب چهاردهم خرداد ماه از ساعت 24 الی 5:30 بامداد از ایستگاه شهر ری به سمت ایستگاه حرم مطهر و بالعکس با سر فاصله زمانی 20 دقیقه نموده است.

3- سرویس دهی به مسافران از ابتدای روز چهاردهم خرداد ماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام به صورت رایگان خواهد بود.

4- شایان ذکر است، در روز سیزدهم خرداد ماه تعداد حرکت های ایستگاه حرم مطهر با 112.6% رشد از 159 به 338 حرکت افزایش پیدا می کند و در روز چهاردهم خرداد ماه تعداد کل حرکت ها با 81% رشد از 210 به 380 حرکت افزایش پیدا خواهد کرد.

5- بر اساس هماهنگی های انجام شده اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جابه جایی مسافران را از مبادی تعیین شده تا ایستگاه های مترو و بالعکس به عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است، در دیگر خطوط متروی تهران برنامه های جاری بدون هیچ گونه تغییری اجرا خواهد شد.

کد خبر 53177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز