سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آلبوم«بی تو باتو» که حاصل همکاری مشترک کریس دی برگ ایرلندی و گروه ‌آریان است به بازار موسیقی عرضه شد و به زودی اجرای صحنه‌ای این آلبوم هم در تهران اعلام خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین این آلبوم که خبر آن اواسط پاییز سال گذشته منتشر شد، چهارمین آلبوم گروه آریان است که کریس دی برگ به عنوان خواننده مهمان قطعه «نوری تا ابدیت»را با همراهی گروه آریان خوانده است.[هم‌آوایی کریس دی برگ و گروه آریان]

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه صوتی و ۴ قطعه تصویری به‌ن‌ام‌های قاصدک، تب،نوری تا ابدیت،لحظه‌ها، کی به جز من،هنوز برام همونی،بی تو با تو، من اگه جای تو بودم،نگو !، ساحل، خواب ناز، ای جاویدان ایران،اون روزا و...  است که توسط موسسه ترانه شرقی در بازار موسیقی منتشر شده است.

گروه آریان از جمله گروه های باسابقه موسیقی پاپ است که اجراها وآلبوم های‌آن همه گاه با اقبال جوانان و نوجوانان، به خصوص گروه سنی ۱۱ تا ۱۹ سال روبه‌رو شده است. این گروه سه سال قبل در جشنواره بی بی سی به عنوان یکی از گروه هآی شاخص و موفق موسیقی پاپ انتخاب شد.

ازاین گروه که در ابتدای کار خود محمدرضا گلزار را به به عنوان نوازنده در اختیار داشت آلبوم‌های گل آفتابگردون، و اما عشق ... و تا بی‌نهایت منتشر شده است.

شنیده‌های همشهری آنلاین حاکی‌است که این گروه قرار است به زودی با «کریس دی برگ»خواننده ایرلندی برای اجرای کنسرت به روی صحنه بروند.

نشست خبری گروه آریان با این موزیسین و‌ خواننده نامدار ایرلندی تبار را صبح چهارشنبه ۸ خرداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در مؤسسه دایرةالمعارف بزرگ اسلامی برگزار خواهد کرد.

کد خبر 53199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز