سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای با بیان اینکه روزهای برگزاری کنکور ۹۹ به ۳ روز افزایش یافته است این روزها را اعلام کرد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقای ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنیه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و همچنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت کنند.

کد خبر 533632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مادر IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    1 7
    حتما كنكور سراسري رو بر گزار كنيد بچه هاي ما خيلي زحمت كشيدندنذاريد هدر بره
  • Shjr IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    2 7
    این خبر برای کارشناسی ارشد ه چرا درست اطلاع رسانی نمی کنید چرا زدید کنکور ۹۹