استقلال قرار است برای فصل آینده طبق وعده سعادتمند تیم کهکشانی مهیا کند. اما آیا با فرهاد مجیدی این اتفاق ممکن است؟

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه استقلال اینطور که به نظر می‌رسد در تدارک است تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده لیگ برتر مهیا کند و  از فرهاد مجیدی خواسته تا لیست بازیکنان مورد نیاز خود به باشگاه اعلام کند تا طبق گفته احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه تیمی کهکشانی برای فصل بعد مهیا شود. 

اما نکته نگران کننده در خصوص فصل  نقل و انتقالات استقلال ملاک انتخاب بازیکنان از سوی فرهاد مجیدی خواهد بود. استقلال در نیم فصل دو بازیکن را به خدمت گرفت؛ ارسلان مطهری و نیکلای بودوروف.

در مورد ارسلان با توجه به علاقه قلبی این بازیکن برای حضور در استقلال قرارداد این بازیکن تقریبا نهایی شده بود  و  ظرف چند روز بعد از حضور مجیدی او رسما به استقلال پیوست اما بودوروف بلغاری با نظر مستقیم فرهاد مجیدی به این تیم آمد. بازیکنی که در مدت کوتاه حضورش در ترکیب استقلال عملکردی در حد فاجعه داشت تا پس از خروج از ایران کسی  حتی سراغش را هم نگیرد.

بازیکن ۳۴ ساله ای که مشخص نشد ملاک مجیدی برای انتخاب این بازیکن چه بود. مدافع سابق فولام انگلیس در همان مدت کوتاه حضورش در استقلال نشان داد که کیلومترها فاصله با دوران اوجش دارد. 

بودوروف در نهایت بعد از دو ماه حضور در ایران و عدم دریافت مطالباتش و   رسیدن به شرایط فسخ ویروس کرونا را بهانه کرد تا برای همیشه تهران را ترک کند. حالا همانطور که انتظار می‌رفت مدافع بلغاری درخواست دریافت تمام مبلغ قرارداد خود را کرده است. قراردادی که امروز تبدیل ریالی آن استقلال را در مخمصه ۳ونیم میلیاردی قرار می‌دهد.

بودوروف برای نیم فصل حضور در استقلال قراردادی به ارزش ۱۵۰ هزار دلار امضا کرد(حقوق ماهیانه ۲۵ هزار دلار) اما استقلال در حالی که می‌توانست با پرداخت حقوق دو ماهه این بازیکن شرایط را برای فسخ توافقی با او مهیا کند حالا باید تمام مبلغ قرارداد او را پرداخت کند.

گذشته از ضرر مالی،  کیفیت  این بازیکن را بازیکنانی مانند شیخ دیاباته و هروه میلیچ که استراماچونی برای استقلال انتخاب کرد مقایسه کنید تا بیشتر نگران فصل نقل و انتقالات در باشگاه استقلال شوید.  بازیکنی که اختلاف قیمتی با میلیچ نداشت اما خروجش از استقلال باعث شد تا تنها خبر درخواست مطالباتش دوباره به هواداران استقلالی یادآوری کند که روزگاری چنین بازیکنی پیراهن استقلال را  به تن  کرده است.  وعده مهیا کردن استقلالی کهکشانی با انتخاب‌هایی از این دست چقدر عملی به نظر می‌رسد؟ باید منتظر ماند و دید فرهاد بعد از فراغت از کسب سهمیه لیگ و مشخص شدن سرنوشت استقلال در جام حذفی از چه بازیکنانی برای فصل بعد استقلال رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 537604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha