مدافع تیم ملی ایران پیشنهادی جذابی از لیگ اسکاتلند دریافت کرده است.

میلاد محمدی

به گزارش همشهری آنلاین در چند روز اخیر اخبار مختلفی در خصوص پیشنهادات جذاب تیم‌های اروپایی به میلاد محمدی منتشر شده است. بعد از خبر علاقه باشگاه لیدز و سرمربی این تیم مارچلو بیلسا به میلاد محمدی حالا یکی از چهره‌های خوشنام و و محبوب فوتبال انگلیس میلاد محمدی را برای گلاسکو رنجرز اسکاتلند در نظر گرفته است.

روزنامه آلمانی زبان بلژیک Het Nieuwsblad از منابع آگاه نقل کرده است که علاوه بر لیدزیونایتد باشگاه رنجرزگلاسکو نیز علاقمند به جذب میلادمحمدی مدافع چپ تیم ملی ایران و بازیکن فصل پیش خنت بلژیک است.


در این گزارش آمده است که این مدافع چپ سرعتی که در خنت بازی می کند ۷ میلیون یورو قیمت دارد اما این باعث نمی شود که گلاسکو و استیون جرارد سرمربی این تیم دنبال شکار این بازیکن این بازیکن نباشند.


این بازیکن ۲۵ ساله که در تیم ملی ایران بازی می کند فقط یک فصل را در فوتبال بلژیک حضور داشته است اما به نظر می رسد به اندازه کافی توانسته علاقه تیم های بریتانیایی را به خود جلب کند.محمدی شاید برای خیلی از علاقمندان به فوتبال بازیکن شناخته شده این نباشد اما مطمئنا بازیکن هیجان انگیزی است. کسی که سرعت غیرقابل مهاری دارد و یک بازیکن با کیفیت و مطمئن در بخش دفاعی است. در آخرین دوره رقابت های یورولیگ ، او در هر بازی ۳.۳ تکل موفق و در هر بازی ۱.۷ پاس سالم داشت. با اینحال نگرانی هایی هم وجود دارد؛ آمار او در بازی تهاجمی. محمدی در ۲۴ بازی تنها توانست دو پاس گل بدهد. این درحالی است که باریسیچ و جیمز تاورنیه دو مدافع کناری رنجرز فصل گذشته در مجموع ۲۹ پاس گل داده اند. محمدی اگر می خواهد در این تیم جایگاهی داشته باشد باید بازی تهاجمی خودش را ارتقا بدهد.

کد خبر 537667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha