مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
۰ نفر

آنتونیو باندراس می‌گوید آزمایش کووید-۱۹ در او مثبت شده است و شصتمین زادروزش را در قرنطینه جشن می‌گیرد.

Banderas

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس این بازیگر اسپانیایی که در شهر مالاگای اسپانیا است، روز دوشنبه ۱۳ مرداد در پستی در اینستاگرام مثبت شدن آزمایش کرونایش را اعلام کرد. باندراس گفت وقتش را در وضعیت ایزوله با خواندن، نوشتن و «برنامه‌ریزی برای آغاز کردن دادن معنایی به وارد شدنم با اشتیاق کامل به شصتمین سال زندگیم» صرف می‌کند.

باندراس نوشت:‌«یاید اضافه کنم که حالم نسبتا خوب است، فقط اندکی بیش از حد معمول خسته هستم  و امیدوارم با اجرای دستورهای پزشکی بر عفونت غلبه کنم و در کمترین زمان ممکن بهبود یابم و همین امید را برای افراد بسیاری در جهان که دچار این ویروس هستند، هم دارم.»

باندارس امسال برای بازی در فیلم «رنج و افتخار» کارگردان اسپانیایی پدرو آلمودوآر نامزد جایزه بهترین بازیگری اسکار شده بود.

اسپانیا در میان کشورهای اروپایی دستخوش بدترین شیوع کرونا بوده است و بسیاری از کشورهای همسابه‌اش از جمله ایتالیا، آلمان و بریتانیا به شهروندانش توصیه می‌کنند به  اسپانیا نروند.

مالاگا نیز یکی از مناطق اسپانیا است که هنوز دچار شیوع شدید کرنا است و هفته پیش بیش از ۸۰۰ مورد جدید کرونا در روز را گزارش کرده است و زدن ماسک در آن در همه فضاهای عمومی اجباری است.

باندارس قبلا در ژانویه ۲۰۱۷ دچار حمله قلبی شده بود و نجات جانش را مدیون نامزدش نیکول می‌داند که هنگام شروع علائم به او آسپیرین داده بود.

کد خبر 539134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha