مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اعلام کرد افرادی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت یک میلیارد ریال وجه نقد یکی از شهروندان کرده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سرهنگ علی سلیمانی افزود: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی ساوجبلاغ مبنی بر سرقت و زورگیری یک میلیارد ریال از شاکی پرونده در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در البرز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مالباخته برای خرید یک خودرو به سرکرده سارقان مراجعه کرده بود که پس از نوشتن قولنامه نامبرده یک میلیارد ریال وجه نقد به سارق پرداخت می‌کند که در این حین متهم با همدستی ۲ نفر دیگر با تهدید سلاح گرم قولنامه را از شاکی پرونده گرفته و پس از پاره کردن آن به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه‌روزی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم اصلی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری از مخفیگاه متهم، اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به صراحت به جرمش مبنی بر سرقت یک میلیارد ریال وجه نقد مالباخته با همکاری ۲ نفر از همدستانش اقرار کرد.

متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 539353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha