شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

یک هزار و ۵۰۰ مدرسه از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در استان لرستان خارج از پوشش شبکه شاد هستند.

شبکه شاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: تعطیلی مدارس باعث لطمه خوردن به تحصیل دانش آموزان استان نشده است، ارتقای درصد قبولی و معدل میانگین دانش آموزان با برگزاری امتحانات نهایی و موفقیت دانش آموزان بیانگر فعالیت آموزش و پرورش استان است.

علیرضا نخعی افزود: تهدید کرونا باعث ایجاد فرصت شبکه اختصاصی شاد و برقراری ارتباط مستمر و روزانه در سطح وزارت خانه و مدارس شد. گذشت زمان باعث توسعه و تقویت این شبکه می‌شود و معلمان و دانش‌آموزان با توان بیشتری می‌توانند در این شبکه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: به سرعت رفع نقص اینترنت در تمام نقاط استان در حال بررسی و ایجاد زیرساخت‌های لازم است که با شروع سال تحصیلی جدید امکان بیشتری برای آموزش‌های مجازی استان ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: با شروع سال تحصیلی نقاط خارج از پوشش اینترنتی به صورت درسنامه، بسته آموزشی و فایل های صوتی و تصویری تحت پوشش قرار می گیرد و هیچ دانش آموزی از فرصت تحصیل عقب نخواهد ماند.

نخعی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید متناسب با شرایط بهداشتی و شیوع بیماری در شهرستان‌ها و مناطق آموزش‌ها برگزار می‌شود، همچنین سال تحصیلی جدید با محوریت آموزش‌های غیرحضوری برگزار می‌شود و از این ظرفیت حتی در زمان پسا کرونا نیز باید بهره گرفت.

کد خبر 540431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha