مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

فرماندار بدره گفت: ۲۳ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان استان ایلام با اعتبار ۲۳۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یونس آزادی سه‌شنبه ۲۸ مرداد اظهار کرد: از مجموع ۲۳ پروژه ۱۸ طرح با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ۵ مورد نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مربوط به طرح اقتصادی و خدماتی است.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۸ مورد با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاحی (۷۸ درصد طرح‌ها و پروژه‌ها) و مابقی نیز مربوط به طرح‌های کلنگ‌زنی خواهد بود.

فرماندار بدره مهم‌ترین پروژه بهره‌برداری در این ایام را مربوط اتمام عملیات گازرسانی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: با اتمام عملیات شبکه‌گذاری داخلی و شروع نصب علمک در ۵ روستای باقی‌مانده، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در فهرست شهرستان‌های سبز گازرسانی استان قرار خواهد گرفت.

آزادی تاکید کرد: با ابلاغ پیمان و پایان عملیات اجرایی نصب علمک در روستاهای باقی‌مانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر و جابر، تلخاب و چنار جفری ۱۰۰ درصد شهرها و روستاهای قابل گازرسانی شهرستان شبکه گاز طبیعی دارند. این شهرستان از نظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

وی تکمیل ساختمان آتش‌نشانی شهرداری، کتابخانه عمومی و طرح‌های پرورش ماهی در قفس سد سیمره را از دیگر طرح‌های افتتاحی در ایام هفته دولت در شهرستان بدره بیان کرد.

آزادی تاکید کرد: احداث پارک بانوان و دبستان روستای موسی، تعریض پل‌های محور بدره- دره‌شهر و احداث جاده عشایری هرانمر- گردکانه از جمله طرح‌هایی هستند که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 541473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha