مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه هیأت وزیران با شماره‌گذاری ۵ هزار تاکسی یورو۴ موافقت کرده است، گفت: این تاکسی‌های جدید تا پایان مهر شماره‌گذاری می‌شوند.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره توقف شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو۴ و مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه، اظهار داشت: خوشبختانه هیأت وزیران با شماره‌گذاری ۵ هزار تاکسی نو یورو۴ موافقت کرد و مجوزهای لازم در این زمینه صادر شد که تا انتهای مهر این تاکسی‌های جدید شماره‌گذاری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: نگرانی ما در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید این است که بعد از مهر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توان تولید خودروسازان برای تهیه خودروهای یورو۵ مشکل شود و ما نیز بر همین اساس برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با دغدغه همراه خواهیم شد.

قنادان گفت: البته در حال حاضر مکاتباتی با خودروسازان و وزارت صمت انجام داده‌ایم تا برنامه‌های خود را در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید اعلام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی‌ در پایتخت ثبت‌نام کرده که این آمار تا پایان سال بیشتر هم می‌شود بنابراین باید اقدامات گسترده‌تری در این راستا صورت گیرد.

کد خبر 543120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha