دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

جنجالی که پیش از برگزاری دربی نیمه نهایی حذفی به راه افتاده بازنده این مسابقه حساس را از حالا مشخص کرده است.

دربي

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز تا برگزاری دربی جام حذفی باقی مانده است. بازی حساسی که تیم برنده را راهی فینال جام حذفی خواهد کرد. اما با جنجالی که فدراسیون فوتبال در انتخاب داور این دیدار به پا کرد فضای توهم آلود فوتبال ایران را به سمت و سوی شایعاتی برد که از حالا شکست در این دربی یک متهم خواهد داشت.

بعد از انتخاب زاهدی‌فر به عنوان داور دربی رضا کرمانشاهی در مصاحبه‌ای طوفانی علیه فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش مدعی شد که به او حتی ابلاغ داوری این دیدار هم داده شده است و حالا به ناحق او را از قضاوت این دیدار محروم کرده اند. موضوعی که البته واکنش همه کمیته های فدراسیون و حراست وزارت ورزش را هم در پی داشت.

با این همه گویا زاهدی فرد هم گزینه کمیته داوران نبوده و در نهایت آش آنچنان شور شد که پیام حیدری به عنوان داور دربی انتخاب شد.

حالا حیدری مانده و قضاوت در دربی که برنده اش را به یک جام نزدیک خواهد کرد. در دربی پیش رو که اتفاقا برنده هم خواهد داشت هر اتفاقی بیفتد پیام حیدری بازنده است. انصافا فدراسیون‌نشین‌ها که از انتخاب یک داور عاجزند لحظه‌ای خود را جای داوری که قرار است این دربی پرحرف و حدیث را سوت بزنند قرار ندادند؟ «کثافت کاری»، «تیم خاص»، «کمیته صیانت» و ... مطرح شدن هر کدام از این واژه‌ها پیش از حساس ترین دیدار یک فصل کافی است تا هزار انگ را به پیشانی دربی پیش رو بچسباند.

دربی که با توجه به برگزاری آن در استادیوم بدون تماشاگر از حواشی روی سکوها و استرس کاذب جان سالم به در بود را این بار اساتید با عجز خود در انتخاب داور، پیش از آغاز به جنجال کشاندند. واقعا دست مریزاد می‌خواهد اینچنین مسائل ساده را به بحران تبدیل کردن. 

کد خبر 543136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستاره IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 0
    تنها راه ساکت کردن و مقابله با این شایعات اوردن یه داور خارجیه البته فکر نکنم فایدع ای داشته باشه این مردم ازهرراهی ک فکر بکنیم یه جنجال به پا میکنن