اگر چه سرمربی استقلال با توجه به تمرکز روی کسب سهمیه و جام حذفی هنوز به شکل جدی وارد نقل و انتقالات باشگاه نشده است اما گفته می‌شود این باشگاه با یکی از بازیکنا مد نظر مجیدی به توافق نهایی رسیده است.

فرهاد مجیدی.jpg

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که این روزها خبرهای زیادی از توافق پرسپولیس با بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده شنیده می‌شود اما باشگاه استقلال فعالیت آنچنانی در  نقل و انتقالات نداشت.

صحبت از حضور چند بازیکن پیکان و سایپا و نفت آبادان در لیست فرهاد مجیدی شده است. اگر چه سرمربی استقلال با توجه به تمرکز روی کسب سهمیه و جام حذفی هنوز به شکل جدی وارد نقل و انتقالات باشگاه نشده است اما امروز برخی از صفحات استقلال در فضای مجازی خبر از توافق نهایی استقلال با آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال داده‌اند.

خریدی که البته با توجه به حضور دیاباته بلند و حتی ارسلان مطهری کمی عجیب به نظر می‌رسد. مثلث خط حمله استقلال در این فصل آمار خوبی از خود به جا گذاشته و اضافه کردن یک مهاجم با خصوصیات مشابه دیاباته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

استقلال بیشتر از اینکه برای فصل آینده به مهاجم نیاز داشته باشد باید فکری اساسی برای دروازه و خط دفاع و البته جذب یکی دو وینگر سرعتی بکند. 

کد خبر 543243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha