بورس تهران امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه برای دومین روز متوالی سبزپوش بود و با رشد ۶۸ هزار و ۷۲۲ واحدی رقم یک میلیون و ۷۱۸ هزار واحدی را برای شاخص کل رقم زد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با ۶۸ هزار و ۷۲۲ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۱۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۰۹۲ واحد افزایش به رقم ۴۶۶ هزار و ۹۵۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۹۳۵ میلیون و ۹۵ هزار معامله به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۶۴۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۱۶۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۷۸۵ هزار و ۹۱۵ معامله انجام داده‌اند که ۶۵ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 543909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha