فردی که در لایو اینستاگرام خود با ادبیاتی زننده به مردم شمال ایران به ویژه کلاردشت توهین کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و بازداشت شد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار این ویدئو که در آن یک جوان با ادبیاتی بسیار زشت به مردم کلاردشت توهین می‌کند، با واکنش‌های گسترده مردم مازندران روبه‌رو شد. این جوان که به نظر می‌رسد در تعطیلی‌های مربوط به دهه اول محرم به شمال سفر کرده و با شلوارک به پیاده‌روی رفته، در لایو اینستاگرام خود با تعابیر زننده از مردم منطقه یاد می‌کند.

در پی شکایت اهالی، دادستانی ساری اعلام کرد این فرد هتاک در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شده است. گفته می‌شود او اهل تهران بوده و در پایتخت خود را به مقام قضایی معرفی کرده است. در بخشی از اطلاعیه دادستانی ساری در این باره آمده است: «نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه‌دار شدن احساس و غیرت عموم مردم مراتب با دستور قضایی به عوامل انتظامی متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد. از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی خدمتگزاران خود را در مراجع قانونی یاری کنند.»

همشهری آنلاین ویدئوی هتاکی‌های این جوان را در اختیار دارد که به دلیل نامناسب و زننده بودن محتوا، از بازنشر آن به احترام مردم کلاردشت و مازندران پرهیز می‌کند.

کد خبر 544579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha