بورس تهران امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه را در ادامه ریزش‌های متوالی روزهای گذشته با افت ۲۲ هزار و ۷۵۸ واحدی آغاز کرده و در ساعات اولیه کار تالار شیشه‌ای شاخص کل رقم یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد را نشان می‌دهد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۵ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۷۵۸ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۵۵۵ واحد کاهش به رقم ۴۲۸ هزار و ۶۹۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۸۴۹ هزار و ۹۹۳ معامله به ارزش ۵۴ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشت.

فرابورس نیز با ۱۴۹ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۵۱۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۵۰ هزار و ۸۵۸ معامله انجام داده‌اند که ۱۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 547666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha