مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان منزل خبر داد و گفت: سارق، خود سرنخ تحقیقات را به دست ماموران پلیس داد. چراکه تلفن همراهش را هنگام سرقت در منزل فرد مالباخته جا گذاشته بود.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات این سرقت گفت: سیزدهم اردیبهشت امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۴۸ انقلاب به پایگاه سوم آگاهی ارجاع شد که بر حسب اعلام شکایت مالباخته، ششم اردیبهشت منزل وی واقع در خیابان انقلاب مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و اموالی شامل ساعت مچی، فرش و ... جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

وی افزود: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی میدانی و پایش محدوده وقوع جرم موفق می‌شوند یک دستگاه تلفن همراه متعلق به سارق را که در منزل مالباخته جا مانده بود، کشف کنند که با سرنخ به‌دست‌آمده دامنه تحقیقات گسترده‌تر شده و با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم به نام سیامک که دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده  برای کارآگاهان محرز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی هویت متهم در گام بعدی کارآگاهان با اخذ دستور از شعبه هفدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سیامک شدند و در بازرسی از منزل متهم اموال شاکی و ۲ تخته فرش سرقتی کشف کردند.

سرهنگ دستخال گفت: با توجه به این که متهم، منکر ارتکاب سرقت شده و مدعی است که اموال سرقتی را از شخصی به نام رضا خریده، تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات بیشتر پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 547868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha