شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هلند با در هم کوبیدن فرانسه در دور دوم رقابت‌های گروه سوم یورو ۲۰۰۸، صعود خوب به مرحله بعدی رقابت‌ها را قطعی کرد.

شکست ۴ بر ۱ فرانسه در برابر هلند در حالی است که ایتالیا نیز با تساوی یک بر یک برابر رومانی متوقف شد تا امید‌هایش برای صعود به مرحله حذفی یورو ۲۰۰۸ بسیار کم رنگ شود.

گل‌های هلند در برابر فرنسه را کویت(۱۰)، فان پرسی(۵۹)، روبن(۷۲) و اشنایدر(۹۰) به ثمر رساندند و فرانسه تنها یکبار و آن هم به وسیله تیری آنری(۷۱) به گل رسید.

در بازی نخست این گروه هم لوکا تونی مهاجم ایتالیا در دقیقه ۴۶ گلی را با ضربه سر به ثمر رساند که کمک داوران را افساید اعلام کرد.

دردقیقه ۵۵ آدریان موتو بر روی پاس اشتباه زامبورتا مدافع ایتالیا گل رومانی را به ثمر رساند اما این گل تنها یک دقیقه بعد توسط پانوچی مدافف ایتالیا جبران شد. موتو در دقیقه ۸۱ نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با این نتایج هلند در جدول گروه سوم، ۶ امتیازی است و بدون توجه به نتایج بازی‌های دور پایانی به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کند.

رومانی دو امتیازی بازی دشواری را در دور سوم مقابل هلند برگزار می‌کند و فرانسه و ایتالیا قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی که با امتیاز و تفاضل گل مساوی هر دو در پایین جدول قرار دارند، بازی دشوارتری را در روز پایانی برگزار خواهنذ کرد.

به این ترتیب تکلیف سهمیه دیگر صعود در گروه سوم نیز به بازی پایانی موکول شد.

کد خبر 54819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز