آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید شیعیان که اذان صبح امروز در گذشت، وصیت کرده بود که اگر در ایام بیماری کرونا از دنیا رفت، برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در میان مردم، هیچ مراسمی از جمله تشییع و ترحیم برایش گرفته نشود.

آیت الله صانعی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، طبق وصیت مرحوم آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید شیعیان که اذان صبح امروز در بیمارستان نکوئی قم درگذشت، برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس در میان مردم، هیچ مراسمی از جمله مراسم تشییع جنازه و ترحیم برای این مرجع فقید برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام سعید صانعی فرزند ارشد مرحوم آیت الله یوسف صانعی هم گفت: حاج آقا دو شب پیش به دلیل شکستگی استخوان لگن و دست در منزل به بیمارستان نکوئی قم منتقل شدند تا تحت نظر پزشکان مداوای لازم روی ایشان صورت گیرد.

وی افزود: قرار بود عمل جراحی استخوان امروز انجام شود اما اذان صبح امروز به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای از جمله بیماری کبد و کلیه، به رحمت خدا رفتند.

فرزند ارشد مرحوم آیت الله صانعی در خصوص وصیت خاص این مرجع فقید گفت: از زمانی که بیماری کرونا در جامعه پدیدار شد، ایشان وصیت کردند که اگر در زمان شیوع این بیماری به هر دلیلی جان به جان آفرین تسلیم کردند، برای جلوگیری از همه‌گیری بیشتر کرونا در میان مردم، هیچ مراسمی از جمله مراسم تشییع و ترحیم برای ایشان برگزار نشود و با توجه به این وصیت، ما هم هیچ مراسمی برای ایشان برگزار نخواهیم کرد.

کد خبر 548529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدصادق IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    انا لله وانالیه راجعون مصیبت وارده ارتحال جانگداز مرجع عالیقدر حضرت آیت الله شیخ یوسف صانعی را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه و خانواده محترم و عزادار ایشان تسلیت عرض نموده وازخداوند رحمان برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل واجر جزیل خواستارم