اواخر هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد ماموران پلیس عسلویه برای دستگیری یک راننده متخلف، او را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی این خبر را رد کرده و در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است.

ضرب و جرح پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: پنجشنبه گذشته خودروی گشت انتظامی شهرستان عسلویه، یک دستگاه وانت بار را به علت تخلفات حادثه‌ساز رانندگی متوقف و برای اعمال قانون و بررسی بیشتر قصد انتقال آن به کلانتری را داشت.

وی افزود:‌ حین انتقال خودرو توسط ماموران انتظامی، تعدادی افراد شرور که دوستان راننده متخلف بودند، به قصد فراری دادن راننده و جلوگیری از انتقال خودرو با ماموران پلیس درگیر شدند.
 
خسروی ادامه داد: یکی از دوستان راننده با پاره کردن بند محافظ، محموله قاچاق را از خودرو پایین انداخته و با مامور کلانتری درگیر شده که این موضوع منجر به دستگیری وی شد.

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی گفت:‌ هیچگونه ضرب و جرحی از طرف مامور پلیس صورت نگرفته و پلیس، متهم را مهار و دستگیر کرده است. 

خسروی تاکید کرد:‌ امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در این خصوص با هیچ کس تعارف ندارد و با اقتدار با برهم‌زنندگان امنیت و انضباط اجتماعی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 550558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha