یک فرد نیکوکار ۲۰۰ نفر از فرزندان ایتام استان زنجان را با سرانه ماهیانه ۷۵ هزار تومان برای هر یتیم یک سال زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

طرح محسنين كميته امداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معاون کمیته امداد استان زنجان در این باره گفت: نیکوکاران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد و در کمک به ایتام پیشقدم بوده‌اند. یکی از حامیان برجسته به نام آقای آزمون ۲۰۰ نفر از ایتام تحت حمایت استان را با سرانه ماهیانه هر نفر ۷۵ هزار تومان و پرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان (180 میلیون تومان در سال) تقبل کرده است.

حجت‌الاسلام احمد جباری با بیان اینکه سه هزار و ۴۱۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به ۲۴ هزار و ۳۰۰ خیر و حامی با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.

جباری گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح‌های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد از محل کمک حامیان در پایان پنج ماه امسال به ۷۹۰ هزار تومان و میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد زنجان به ۲۹۶ هزار تومان افزایش یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: حامیان، نیکوکاران، خیران و مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی #۱*۰۲۴*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت واریز یا حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان مراجعه کنند.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان زنجان بهره‌مندند.

کد خبر 550824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha