مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

با بهره‌برداری از پروژه کوچک مقیاس باغ راه سلامت در محدوده منطقه ۱۷، ایستگاه متروی بریانک از طریق مسیرهای پیاده و دوچرخه به خیابان شهید غلامرضایی متصل خواهد شد.

عملیات عمرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر گفت: پروژه محله‌محور احداث باغ راه سلامت شامل ایجاد مسیرهای پیاده و دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید نواب حدفاصل ایستگاه متروی بریانک تا خیابان شهید غلامرضایی بوده و طول آن به بیش از یک کیلومتر می‌رسد.

وی تخریب و جدولکاری را از عمده اقدامات در حال اجرای این پروژه دانست و یادآور شد: اجرای پروژه احداث باغ راه سلامت در راستای تاکیدات مدیران شهری و دستورالعمل شهرداری تهران با رعایت صرفه جویی در منابع مالی و کمترین میزان تخریب در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با اشاره به راهبردهای شهرداری تهران پیرامون اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی، افزود: اجرای پروژه‌های محله‌محور در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات آنها تعریف شده و حوزه‌های ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده‌روها و همچنین ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح محلات مناطق شهر تهران را در بر می‌گیرد.

به گفته وی، سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهری، مناسب‌سازی فضاها و برقراری عدالت در برخورداری از خدمات، ۲۶ پروژه در محدوده مناطق ۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ در دست اجرا دارد و  به زودی در ۵ منطقه دیگر از شهر تهران نیز عملیات اجرای پروژه‌های محله‌محور را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 553015
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha