مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در ۱۲ استان کشور طی امروز سه‌شنبه ۸ مهر خبر داد.

رگبار و رعد و برق در غرب و جنوب کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان و برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار باران گاهی همراه با با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت جوی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی، برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان و طی روزهای جمعه و شنبه در شمال‌ غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 553217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha