مجموع نظرات: ۷
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت متروی تهران - پردیس امسال بر اساس برنامه زمان‌بندی آغاز و در ۴ سال با اعتبار ۴۳۰۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

ساخت مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله طاهرخانی مدیر عامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در حاشیه بازدید از طرح‌های در دست احداث مسکن مهر پردیس افزود: مطالعات، امکان‌سنجی مسیر و نقشه‌های اجرایی مترو تهران - پردیس به اتمام رسیده است.

وی از افتتاحیه بزرگ در مسکن مهر پردیس خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱، ۵، ۸، ۹ با فعالیت بیش از پیش پیمانکاران در دست اقدام و اجرا است. واحدهای مسکن مهر با کیفیت خوب ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود. هر چند کوتاهی برخی از پیمانکاران در ساخت واحدها مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد کرده اما مردم نگران نباشند، همه نواقص برطرف و واحدها تحویل داده می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: بیشترین تعداد مسکن ملی استان تهران در پرند ساخته می‌شود و در پردیس هم بر اساس طرح جامع قبلی تعداد محدودی مسکن ملی ساخته خواهد شد. هیچ الحاقی در قالب مسکن ملی در پردیس نخواهیم داشت و فقط همان تعداد محدود ثبت نام مسکن ملی در این شهر اجرا می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن ملی در پردیس منتفی نیست و شرکت عمران به تعهد خود برای ساخت موارد محدود ثبت‌نام‌شده اقدام خواهد کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبر 553931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    5 0
    طاهر خانی دروغ میگه،برید فاز ۹ رو ببینید،چه گندی زدند،چه دزدی از ستونا کردند. کسی ام نظارت نمیکنه