سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برخی به پلیس خرده می‌گیرند که تمهیدات ترافیکی شما مغایر سیاست‌های حوزه سلامت است در حالی که پلیس باید شرایط را به صورتی مدیریت کند تا در محورهای مواصلاتی دچار مشکل نشویم.

سفر جاده‌های شمال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در محور کرج ـ چالوس در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین است و پیش‌بینی می‌کنیم طی دو روز آینده با ترافیک سنگینی مواجه شویم که کار را سخت می‌کند.

وی با اشاره به تأثیر مسافرت‌ها در شیوع ویروس کرونا توضیح داد: توصیه اکید ما همیشه این است که از سفرهای غیرضروری اجتناب شود به ویژه در شرایطی که کشور با بحران کرونا روبه‌رو است.

جانشین رئیس پلیس راهور کشور افزود: برخی به پلیس خرده می‌گیرند که تمهیدات ترافیکی شما مغایر سیاست‌های حوزه سلامت است در حالی که پلیس باید شرایط را به صورتی مدیریت کند تا در محورهای مواصلاتی دچار مشکل نشویم.

سردار حسینی با بیان اینکه در محور چالوس و هراز به دلیل حجم بالای تردد به ناچار باید تمهیدات ترافیکی را اجرا کنیم، گفت: تنها در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا دستوری جدی برای جلوگیری از سفرها صادر کند می‌توانیم از سفرها ممانعت کنیم.
 

کد خبر 555252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 2
    سفرهانقش چندانی درافزایش انتشارویروس ندارند