یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس گفت: صید ترال در جنوب استان سیستان و بلوچستان نمادی از فساد است و پیگیری این معضل تا رفع کامل آن از طریق مجاری قانونی ادامه دارد.

صید ترال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معین‌الدین سعیدی افزود: صید ترال این روزها به یکی از دغدغه‌های اصلی صیادان جنوب استان سیستان و بلوچستان تبدیل شده و رفع کامل آن از طریق مجاری قانونی ادامه دارد. کشتی‌های ترال نباید به ساحل نزدیک شوند و کف‌روبی ساحل توسط ترال‌ها علاوه بر ضررهای جبران‌ناپذیر به محیط زیست، صیادان را هم متضرر می‌کند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس تصریح کرد: شیلات در این بخش به وظایف خود عمل نکرده و بنده از وزیر کشاورزی و محیط زیست طرح سوال کرده‌ام. برای پیگیری مشکلات صید ترال به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم شکایت کرده‌ام. خوشبختانه قوه قضائیه هم به این مسئله ورود کرده و امیدواریم این معضل هر چه زودتر در منطقه رفع شود.

سعیدی عنوان کرد: بخش زیادی از مردم چابهار و کنارک در زمینه صیادی و انواع فعالیت‌های شیلاتی و مرتبط با آبزیان شاغل هستند، باید مشکلات بخش شیلات و صیادی در این منطقه به طور دقیق احصا و پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکلات در سطح ملی انجام شود.

کد خبر 558061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha