شرور سابقه‌دار وقتی متوجه شد مأموران پلیس قصد دستگیری‌اش را دارند، تلاش کرد ۲ شهروند را گروگان بگیرد و راه فرارش را باز کند اما در نهایت پس از اخطارهای مکرر به ضرب گلوله مأموران از پا درآمد.

اسلحه

به ‌گزارش همشهری آنلاین، این حادثه ظهر روز چهارشنبه گذشته در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مأموران پلیس برای دستگیری این مرد که از افراد شرور منطقه و فروشنده موادمخدر صنعتی بود، راهی پاتوق او شدند. مرد شرور با دیدن مأموران با استفاده از چاقو به سوی آنها حمله‌ور شد و قصد درگیری داشت. در این شرایط مأموران به او اخطار کردند و با استفاده از اسپری فلفل قصد دستگیری‌اش را داشتند اما او باز هم به سوی مأموران یورش برد. تا اینکه مأموران مجبور شدند طبق قانون در برابر او شدت عمل به خرج بدهند.

سرهنگ مجید یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در این‌باره گفت: مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند که متهم از صحنه فرار کرد و قصد داشت راکب یک موتورسیکلت و راننده خودرویی را به گروگان بگیرد اما با تلاش مأموران این اقدامش ناکام ماند.

سرهنگ یگانه‌پور گفت: متهم درنهایت با پای پیاده از آنجا فرار کرد و یکی از مأموران گشت انتظامی که او را تعقیب می‌کرد به او اخطار داد و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرد اما متهم باز هم بدون توجه به اخطار مأمور به او حمله کرد و در این شرایط این مأمور اقدام به شلیک گلوله به پای متهم کرد و سرانجام او دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اسفراین درباره وضعیت این متهم گفت: مأموران بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند اما برای اینکه متهم زودتر به مراکز درمانی منتقل شود، با خودروی سازمانی به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش کادر درمان، جانش را از دست داد.

به گفته این مقام پلیس، مأموران در بازرسی بدنی متهم از او مقدار ۴گرم و ۷۰سانت هروئین، ۶۰سانت شیشه، یک عدد ترازوی توزین مواد و یک قبضه چاقو کشف کردند و تحقیقات در این خصوص در جریان است.

کد خبر 560054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha