مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از حاکمیت جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: دمای هوا طی هفته جاری بین ۴ تا ۸ درجه سانتی‌گراد در برخی مناطق کاهش می‌یابد.

شمال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه از امروز دوشنبه ۵ آبان تا پنجشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی امروز و فردا در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و روز چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه دمای هوا در شمال شرق بین ۵ تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه از فردا تا پنج‌شنبه با توجه به شرایط پایداری و سکون نسبی جو امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج دور از انتظار نیست، اظهار کرد: طی بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه نیز صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد ‌پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 560180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha