همشهری آنلاین: فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF)، میزبانی بزرگترین سمپوزیوم آموزشی وزنه‌برداری را به ایران واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نشستی را با رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری برگزار کرد که در این نشست درخواست میزبانی بزرگترین سمپوزیوم آموزشی دنیا مطرح شد که مورد موافقت "تاماش آیان" قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این گردهمایی و سمپوزیوم بزرگ آموزشی در مقوله داوری، مربیگری بهمن ماه سال‌جاری و با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا که عضو فدراسیون جهانی هستند در جزیره کیش بر گزار خواهد شد.

موضوع مهم دیگری که طی نشست افشارزاده و آیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت بحث رقابتهای بین المللی جام نامجو بود که با توجه به ثبت این جام در تقویم  iwf، میزبانی مناسب این پیکارها در سال گذشته، رضایت نمایندگان فدراسیون جهانی و تیمهای شرکت کننده از میزبانی پیکارها و همچنین رایزنی و پیگیری فدراسیون ایران "جام نامجو" به "جام جهانی" WORLD CUP"" تبدیل شد.

بدین ترتیب از این پس جام نامجو جزو جام های درجه یک iwf به حساب می آید که در کنار داشتن جوایز دلاری، در صورت لزوم بعنوان یکی از میدانهای گزینشی المپیک 2012 لندن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 56062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز