بازار سهام امروز چهارشنبه ۷ آبانماه را در پی ریزش های متوالی روزهای گذشته کاهشی آغاز کرد و از مرز ۲۰ هزار واحد نیز گذشت اما دوباره به زیر ۲۰ هزار واحد بازگشت و هم اکنون شاخص کل با افت ۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۶۱ واحد کاهش به رقم ۳۷۷ هزار و ۱۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۴۵ هزار و ۶۷۶ معامله به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت تهران، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۸۶ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۳۶ هزار و ۸۹۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۱۷ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گهر زمین و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 560765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha