سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

مراسم رونمایی «رادیو دراما» با حضور مسئولان فرهنگی و بار رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

رادیو دراما

همشهری آنلاین- علی‌الله سلیمی: مراسم رونمایی «رادیو دراما» با حضور شهرام کرمی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 5، بابک ربوخه، معاون آفرینش و اجرای منطقه 5، علی عطایی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان، حاج آقا معززی رییس بسیج مسجد دارالقرآن و مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر تهران برگزار شد

مرتضی پرنیان مجری مراسم  در ابتدا ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) در خصوص افتتاح رادیو دراما توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه راحیل عالم بخش هنرمند خردسال به قصه گویی پرداخت. اجرای خیمه شب بازی با حضور رضا فقیهی و با موضوع استفاده از ماسک بخش دیگری از این برنامه بود.

در ادامه، حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر ضمن تقدیر و سپاس از  تمامی دست اندر کاران و تلاشگران عرصه سلامت، از حضور مهمانان در مراسم قدردانی کرد. وی همچنین با ذکر مثال‌های از زندگی هنرمندان و ساده زیستی آنان یاد مرحوم استاد کریم اکبری مبارکه را گرامی و از زحمات آن مرحوم تقدیر کرد.

مدیر پردیس تئاتر تهران در ادامه به بخشی از فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و از دو کاروان شادی که در عید غدیر و به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در سطح شهر تهران نام برد و یادآوری کرد این برنامه ها در شرایط فعلی توانست برای دقایقی هر چند کوتاه لبخندی بر لب مردم بیاورد.

عالم بخش در ادامه به شرایط دشوار کرونایی اشاره و با آرزوی پایان این شرایط، به افتتاح رادیو دراما اشاره کرد و با تبیین برنامه های آینده این مرکز، ورود رادیو دراما به تهیه نمایش‌های دو زبانه و نمایش‌های ویژه بزرگسالان را نوید داد. قصه گویی راحیل عالم‌بخش هنرمند خردسال و امضای یادگاری پوستر برنامه توسط مهمانان پایان بخش این مراسم بود.

کد خبر 562173

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha