خواهر رئیس جمهوری برگزیده آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد جو بایدن چهار سال دیگر در آستانه ۸۱ سالگی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نامزد می‌شود.

والري بايدن خواهر جو بايدن

به گزارش همشهری آنلاین، والری بایدن اوونز که سه سال از برادرش جوزف کوچک‌تر است و در تمام این ۷۴ سال کنار و همراه او بوده، در گفتگو با مجری شبکه HBO از برخی برنامه‌های جو بایدن پرده برداشت؛ از جمله اینکه راهی برای کنار آمدن با دانلد ترامپ وجود ندارد و برادرش نمی‌خواهد پس از ۲۰ ژانویه و مراسم تحلیف، دیگر هرگز رقیب خود را ببیند. هر چند برخی معتقدند شاید این مراسم بدون حضور ترامپ برگزار شود و رئیس جمهوری فعلی آمریکا در مراسم انتقال قدرت به رئیس جمهوری برگزیده حضور نداشته باشد.

خانم والری بایدن در پاسخ به پرسش‌های مایک آلن درباره رفتار احتمالی جو بایدن با ترامپ گفت: «او روز بیستم ژانویه برای همیشه از آن بالا پایین می‌آید و به تاریخ می‌پیوندد. قرار نیست آنها دیگر همدیگر را ببینند. همه چیز گذشته و تمام شده و جو فقط به مردم آمریکا می‌اندیشد. او به کسانی فکر می‌کند که در آشپزخانه نشسته و به یک صندلی خالی خیره شده‌اند. چرا که یک نفر از اعضای خانواده‌شان را به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده‌اند. دانلد ترامپ قرار نیست فکر برادر مرا منحرف کند.»

والری که نزدیک‌ترین دوست و محرم اسرار رئیس جمهوری برگزیده است، اقرار کرد حتی پس از سوگند یاد کردن بایدن هم او را جویی یا جو خطاب می‌کند؛ مگر اینکه بایدن سنت‌شکنی کند و خواهرش را به شیوه بانوی اول، خواهر اول بخواند. آن وقت است که والری هم به برادر بزرگ‌تر آقای رئیس جمهوری می‌گوید! والری بایدن اوونز گفت: «همه برادر من را یک سخنران توانا می‌شناسند که می‌تواند خیلی خوب حرف بزند اما من می‌گویم او یک شنونده بسیار خوب هم هست و حرف همه را در آمریکا می‌شنود.»

کد خبر 564152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha