مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر رخ دادن شدیدترین بارندگی قرن در ۷۲ ساعت آینده گفت: سازمان هواشناسی هم در اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرده است.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبنم هادی‌نژاد اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی هر گونه تغییر جوی تنها از طریق تارنمای سازمان IRIMO.IR و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی، صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: از سه‌شنبه ۲۷ آبان با نفوذ توده هوای سرد به منطقه و تقویت جریان‌های شمالی، شرایط برای ابرناکی، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (شدید و خیلی شدید)، مواج بودن دریا، بارش برف در بلندی‌ها و احتمال رعد و برق تا پایان هفته فراهم می‌شود. بارندگی‌ها از عصر سه‌شنبه تا پنجشنبه در بعضی نقاط گاهی شدید یا موقتی خیلی شدید و کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه در استان پیش‌بینی می‌شود.

هادی‌نژاد با اشاره به بارش بیش از ۲۰۰ میلیمتر در ۹۶ ساعت در بارندگی‌های اخیر گفت: در همین مدت در بارش اخیر ایستگاه‌های بارندگی برای پره‌سر، رودسر و انزلی حدود ۱۰۰ میلیمتر و در بیشتر مناطق استان بیش از ۵۰ میلیمتر بارش باران را ثبت کردند. همین شرایط می‌تواند در این بارندگی هم تکرار شود و در ارتفاعات ممکن است بارش برف داشته باشیم.

کد خبر 565531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha