مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

فردی که با سوء استفاده از تصاویر شخصی و خانوادگی برادرش در فضای مجازی او را با یک صفحه جعلی تهدید کرده بود و قصد اخاذی داشت، در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شد.

بازجویی از زن و شوهر متهم ساوجبلاغی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی یک شناسه تلگرامی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی سلیمانی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های کارشناسی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند شناسه‌ای که شاکی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی‌اش می‌کند، متعلق به برادر نامبرده است و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهم در منطقه حصارک کرج شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه اقدام مجرمانه بود اما با مشاهده مستندات پلیس فتا به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با همدستی همسرش تصاویر شخصی و خانوادگی برادر خود را جمع کرده بودند و قصد داشتند در شبکه اجتماعی با تهدید اخاذی کنند که به دام ماموران افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری همسر و همدست متهم، بیان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 569309

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha