بازار سهام امروز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و تا بیش از ۱۹ هزار واحد منفی شد اما بعد از یک ساعت از شروع معاملات تغییر مسیر داد و ارتفاع کم کرد و اکنون شاخص کل با ۱۰ هزار و ۱۸ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۱ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۱۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۰۸ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۹۴۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۸۰ هزار معامله به ارزش ۷۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۴۳ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۱۳۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۷۱ هزار و ۳۳۰ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، بانک دی و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 571103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha