بورس تهران امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه را در ۲۰ دقیقه ابتدای معاملات تا بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد کرد اما بعد از آن ارتفاع کم کرد و با افت همراه شد و در پایان معاملات شاخص کل با یک هزار و ۲۲۴ واحد کاهش بر عقربه یک میلیون و ۵۰۶ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با یک هزار و  ۲۲۴ هزار واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۰۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶۱۰ واحد افزایش به رقم ۴۵۱ هزار و ۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۹۹۰ هزار معامله به ارزش ۱۴۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین مخابرات ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۰۵ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۴۳۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۸۵۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۲۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو،  پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 571527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha