بازار سهام امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در ادامه روند نوسانی خود با ریزش بیش از ۱۷ هزار واحدی تا ساعت ۹ و نیم صبح در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی عقبگرد کرد اما هم اکنون با ۱۲ هزار و ۳۷۳ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۳ شاخص کل با ۱۲ هزار و ۳۷۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۷۲ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۴۵۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۱۷ هزار و ۳۹۱ معامله به ارزش ۶۵ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی نوری و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۹ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۷۳۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۰۱ هزار و ۳۵۰ معامله انجام داده‌اند که ۲۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال ارزش داشت.

فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 572315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha