تالار شیشه ای امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه را در ۳۰ دقیقه اول با ۴۳ هزار واحد افت شروع کرد و این روند نزولی تا پایان معاملات ادامه داشت و در دقایق آخر شاخص کل با ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحد کاهش بر سطح یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۷۵۲ واحد کاهش به رقم ۴۴۱ هزار و ۱۳۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۴۶ هزار و ۲۳۰ معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۵۴۷ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۹۴۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۳۲۱ هزار و ۵۳۵ معامله انجام داده‌اند که ۳۹ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 573010

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha