پیکر پاک آیت‌الله حاج شیخ علی‌ پناه اشتهاردی عصر چهارشنبه در بین حزن و اندوه مردم اشتهارد تشییع و سپس به قم منتقل شد تا در جوار حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به خاک سپرده شود.

پیکر آیت‌الله اشتهاردی ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه از مقابل مسجد امام حسن عسکری‌ع قم با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم به سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) تشییع خواهد شد.

فرزند ایشان در گفت‌وگو با همشهری تاکید کرد که پس از اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، پیکر این استاد اخلاق در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشتی از سوی مقام معظم رهبری، روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله علی پناه اشتهاردی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم سه‌شنبه شب بین نماز مغرب و عشاء بر اثر عارضه قلبی به ملکوت اعلی پیوست.

پیام‌های تسلیت

رئیس‌جمهوری در پیامی، ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌الله حاج شیخ علی پناه اشتهاردی را تسلیت گفت. 

در بخشی از متن پیام محمود احمدی‌نژاد آمده است: آن مرحوم از جمله سرآمدان تعلیم اخلاق اسلامی درحوزه علمیه قم و برخوردار از آثار ارزشمندی بود که طلاب علوم دینی و همه جویندگان طریق حقیقت از زلال تقوا و اندیشه‌اش بهره‌مند بوده و خواهند بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ورئیس مجلس شورای اسلامی هم با صدور پیام‌هایی، ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  هم به مناسبت ارتحال آیت‌الله اشتهاردی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

کد خبر 57586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز