فرهنگسرای خاوران در گرامیداشت نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب توزیع دو هزار بسته کمک مومنانه به شهروندان، با آرمان‌های آن شهید سرافراز تجدید بیعت می‌کند.

نذری سردار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با مشارکت کانون جهادی حضرت زینب سلام‌الله علیه با هدف گرامیداشت نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار دل‌ها و تاکید بر روحیه جهادی و مردمی بودن این شهید سرافراز ویژه‌برنامه «نذر سردار» را برگزار می‌کند.

این برنامه روز پنجشنبه یازدهم دی ساعت ۱۱ در محوطه باز فرهنگسرای خاوران برگزار و همراه با مراسم مداحی و اجرای تواشیح، کمک‌های مومنانه مردم شریف تهران بسته‌بندی و آماده توزیع بین نیازمندان می‌شود. همچنین کاربرگ نقاشی قهرمان من در بسته‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد تا دلنوشته و خاطرات مربوط به دیدار یا مراسم شهادت ایشان را در قالب نقاشی ترسیم کنند که پس از داوری بهترین‌ها در قالب کتاب منتشر می‌شود.

فرهنگسرای خاوران آماده است همگام با آرمان‌های شهید حاج قاسم در روز برنامه، کمک‌های مومنانه و نذری‌های مردم شریف تهران را به صورت نقدی و غیر نقدی به دست هموطنان نیازمند برساند.

کد خبر 576820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha