با تغییر شرایط شیوع کرونا در مشهد و بسیاری شهرستان‌های خراسان رضوی از وضعیت نارنجی به زرد، سالن‌های تئاتر و سینما از امروز شنبه ۱۳ دی بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی سالن‌های تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداوسیما، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از آبان امسال که وضعیت مشهد و بسیاری از شهرستان‌های خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شد، سالن‌های سینما و تئاتر که جزو مشاغل گروه سه به شمار می‌روند، مجبور به تعطیلی شدند.

محمدی افزود: تعطیلی سالن‌های تئاتر و سینما بیش از ۲ماه است که ادامه دارد و خسارت قابل‌توجهی به فعالان این حوزه و هنرمندان آن وارد کرده است. با تغییر وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا و با توجه به ادامه منع رفت و آمد از ساعت۲۱ تا چهار صبح روز بعد، صاحبان سالن‌های تئاتر و سینما باید طوری برنامه‌ریزی کنند که آخرین اکران آنها تا ساعت۲۰ به اتمام برسد.  

بر اساس تقسیم بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی جزو مشاغل گروه سه هستند که فعالیت آنها در دو ماه گذشته محدود یا ممنوع بود.

کد خبر 577177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha