بازار سهام امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه را با رشد آغاز کرد و هم اکنون شاخص کل با ۳ هزار و ۳۴۶ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۶ شاخص کل با ۳ هزار و ۳۴۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۲۹ واحد افزایش به رقم ۴۵۶ هزار و ۲۹۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۵۳ هزار و ۴۸۸ معامله به ارزش ۵۶ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، بانک پارسیان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۷۱ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۷ هزار و ۸۹۷ معامله انجام داده‌اند که ۲۳ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، اعتباری ملل، پتروشیمی زاگرس،  سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و توکاریل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 577346

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha