شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

پزشکان موفق شدند با انجام عمل جراحی 17 شیء فلزی را از معده یک مرد خارج کنند و او را از خطر مرگ نجات دهند.

علاقه به خوردن فلزات

لیما: این مرد 38 ساله با درد شدید معده به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان پس از معاینه او با اشعه ایکس، دریافتند که تعداد زیادی اشیای فلزی از جمله چاقو و ساعت در معده او وجود دارد.

صف سکه‌ای

کانزاس سیتی: اهالی یک شهر با همکاری هم توانستند در مدت 143 دقیقه سکه‌های پول را در مسافتی به طول 6/1 کیلومتر ردیف و به این ترتیب نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کنند.

سرقت حلقه‌های متوفی

اهایو: مردی که به تازگی همسرش را از دست داده است از فرزند خوانده‌های خود به دادگاه شکایت کرد.

این مرد مدعی شده است که فرزندانش حلقه ازدواج و نامزدی مادرشان را از دست او خارج کرده‌اند در حالی که این حلقه‌ها به وی تعلق داشته است.

او به دادگاه گفت: دختر خوانده‌ام بالای سر جنازه مادرش رفت و حلقه‌ها را از دستش بیرون کشید. این مرد ادامه داد: وقتی به او اعتراض کردم، ادعا کرد طبق وصیت مادرش حلقه‌ها به او تعلق دارند در حالی که در متن وصیتنامه به این نکته اشاره نشده است.

به هر ترتیب این مرد تاکید دارد که حلقه‌ها باید به او بازگردانده شوند و در غیر این صورت 4 هزار و 500 دلار غرامت می‌خواهد.

وکیل او در این زمینه گفت: البته ارزش مالی حلقه‌ها به مراتب کمتر از این میزان بوده است اما ازآنجایی که احساسات این مرد جریحه‌دار شده است، او چنین درخواستی مطرح کرده و غرامت می‌خواهد.

بی‌خانمان خوشگذران

لندن: همیشه بی‌خانمان‌ها باید جایی در گوشه خیابان یا پارک برای خوابیدن پیدا کنند. اما یک بی‌خانمان خوش شانس توانست در حیاط یک خانه مجلل برای خود جای خواب گرم ونرمی بسازد.

این مرد که به تازگی شغل و خانه خود را از دست داده بود، حین قدم زدن در شهر متوجه شد در یک خانه ویلایی باز است. او از شدت خستگی داخل خانه رفت و در گلخانه‌ای که در حیاط واقع شده بود خوابید.

این مرد چند روز در این محل باقی ماند و پس از اینکه مطمئن شد کسی به گلخانه
رفت و آمد نمی‌کند به یک حراجی رفت و برای خودش یک تخت و تلویزیون خرید. او این وسایل را به خانه جدیدش برد و پس از چند روز با استفاده از لوازم قدیمی انباری، یک حمام هم برای خودش ساخت.

اما یک روز به طور کاملا اتفاقی یکی از اهالی خانه، این مرد را که در حال خارج شدن از گلخانه بود، مشاهده کرد و فورا با پلیس تماس گرفت.

شخصیت شناسی از روی پیامک

منچستر: تحقیقات نشان می‌دهد که زنان انگلیسی برای شناسایی شخصیت خواستگاران خود به دقت متن پیامک‌های آنها را بررسی می‌کنند.

76 درصد از زنان شرکت کننده در یک نظر‌سنجی اعلام کرده‌اند، متن و شیوه نگارش پیامک‌هایی که خواستگارانشان برای آنها ارسال می‌کنند تاثیر زیادی در شناسایی شخصیت آنها وازدواج کردنشان دارد.

بنا برگفته آنها اشتباهات دیکته‌ای و گرامری از جمله نکته‌هایی است که از مردان شخصیت غیرجذابی ارائه می‌دهد. در نتیجه این نظرسنجی آمده است: آشنایی به اصول خلاصه‌نویسی در پیامک‌ها و استفاده از تصاویر کارتونی که حالت چهره را نشان می‌دهد، برای زنان انگلیسی خواننده پیامک‌ها بسیار جذاب است.

زنان شرکت کننده در این نظرسنجی گفته‌اند که ترجیح می‌دهند مردانی که دیکته خوبی ندارند به جای فرستادن پیامک‌های پر از غلط، گوشی را برداشته و مکالمه کنند.

کد خبر 57784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز