گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: با کشف کیف‌های قربانیان درکمد خانه جنایتکار بزرگراه، احتمال وجود همدست در این جنایت‌ها قوت گرفت.

تحقیقات پلیسی درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که در 2 شهر دیگر که مرد جنایتکار قبلا در آنها اقامت داشته، بررسی‌های پلیسی درباره احتمال وقوع قتل‌های مشابه آغاز شده است.

قاضی حسینی رازلیقی- بازپرس ویژه پرونده قتل 8زن در کرج- صبح دیروز با اعلام این خبر به همشهری گفت: تا پایان تحقیقات قضائی و پلیسی، امید تنها متهم پرونده قتل 8 زن و دختر جوان در حاشیه کرج است، اما داشتن همدست در ارتکاب این جنایت‌ها جزء فرضیه‌های مهمی است که با ادامه تحقیقات قوت گرفته است.

بازپرس حسینی با اشاره به اینکه همسر مرد جنایتکار نیز تحت بازجویی قرار دارد گفت: این زن از زمان دستگیری همسرش، در بازداشت کارآگاهان دایره جنایی قرار دارد اما وی به جز یک مرحله که منکر اطلاع از جنایت‌های مرگبار شوهرش شده تنها سکوت کرده است که با کشف لوازمی از داخل خانه، وی در حال حاضر با اتهام مخفی کردن اموال سرقت شده از قربانیان، در بازداشت پلیس جنایی کرج است.

بازپرس ویژه قتل کرج در ادامه افزود: این زن در جریان بازجویی‌ها، ادعا کرده است که همسرش با یک دوره گرد دوست بوده اما  او این مرد را هرگز ندیده است.

کیف‌های قربانیان در کمد خانه

در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان عصر شنبه گذشته زمانی که برای بازرسی به خانه مرد جنایتکار که قربانیانش را در آنجا از پای درآورده بود رفتند، در یکی از کمدهای قاتل شیطانی، با تعدادی کیف دستی زنانه روبه‌رو شدند که به احتمال زیاد متعلق به قربانیان حادثه است.

با کشف این کیف‌ها، اکنون این سؤال مطرح شده است که جوان جنایتکار درباره نگه‌داشتن این کیف‌ها در کمد خانه، چه توجیهی برای همسرش داشته است.

به گفته بازپرس ویژه قتل کرج، امید در آخرین بازجویی‌ها که روز شنبه از وی به عمل آمد، پس از ‌آنکه اطلاع پیدا کرد کارآگاهان پلیس، کیف‌های دستی زنانه را از داخل کمد خانه‌اش کشف کرده‌اند، اعتراف کرده که تعدادی از جواهرات و اموال قربانیان جنایت‌هایش را که شامل مانتو و کفش بوده به آشنایانش هدیه داده است که با احضار این افراد، تحقیقات در این شاخه نیز ادامه دارد.

تحقیقات در اقامتگاه‌های قاتل

با ادامه تحقیقات از قاتل سریالی، احتمال اینکه وی در 2 شهر قزوین و لنگرود که مدتی در آنجا ساکن بوده، جنایت‌های دیگری را رقم زده باشد قوت گرفته است.

به این ترتیب با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات در این شهرها آغاز شده و کارآگاهان همچنان در انتظار اعلام نتایج بررسی‌ها از سوی پلیس این  شهرها‌ هستند.

آخرین اخبار از این پرونده جنایی حاکی از آن است که کارآگاهان جنایی کرج صبح دیروز با حضور در محل زندگی جنایتکار بزرگراه در خرمدشت کرج، به تحقیق از همسایگان پرداختند تا شاید بتوانند قطعات دیگری از پازل جنایت‌های تلخ جوان 23 ساله را کنار هم قرار دهند.

کد خبر 57898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز